راه انقلاب راه پیشرفت و توسعه است

به گزارش رکنا از لرستان ؛ سردار محمدرضا نقدی در مراسم جشن بزرگ انقلاب در جمع روستائیان و عشایر لرستان در روستای صاحب‌الزمان خرم‌آباد، پیشرفت امروز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را مرهون ایثار و شهادت مردم، روستائیان و عشایر دانست.

وی اظهار کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از نظر عمران، پیشرفت و آبادانی، سواد، مراکز درمانی و بهداشتی، تولید و صادرات حرفی برای گفتن نداشتیم، اما به برکت شما روستائیان و عشایر و جانفشانی‌ ایثارگران و شهدای عزیز اکنون کشور در جایگاه بی‌نظیری در جهان قرار دارد.

نقدی با اشاره به شهادت ۷۶ نفر از روستائیان و عشایر روستای صاحب‌الزمان خرم‌آباد در حمایت و پاسداری از انقلاب، افزود: هیچ پیشرفتی بدون زحمت حاصل نمی‌شود، این انقلاب نیز به برکت وجود جانفشانی‌ شهدا و ایثارگران عزیز حاصل شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به قدرت پوشالی امروز آمریکا اضافه کرد: شما تفنگداران آمریکایی را اسیر کردید و نشان دادید آن‌ها ببر کاغذی و قدرت پوشالی هستند، شما پهباد پنهانکار آمریکایی را با شلیک نابود کردید، امروز دیگر حرف آمریکا خریدار ندارد و به امید خدا با همین سلاح‌هایتان یک روز در بیت‌المقدس شلیک خواهید کرد و نماز خواهید خواند.

سردار نقدی ادامه داد: راه انقلاب راه پیشرفت و توسعه است و اکنون این راه را با هدایت مقام معظم رهبری به‌پیش می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه آزادی، عظمت، پیشرفت و امنیت امروز ایران عزیز مرهون خون شهداست تصریح کرد: حضور امروز ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن میثاق دوباره با شهدا، امام، رهبری و آرمان‌های بلند انقلاب خواهد بود و این حضور خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 868818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟