۶ طرح با ۳۵۰ میلیارد سرمایه‌گذاری در همدان به بهره برادری رسید

به گزارش رکنا از همدان،فرماندار همدان در این آیین اظهار داشت: در دهه فجر امسال در شهرستان همدان ۱۹۳ پروژه با اعتباری بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

مسلم مخفی ادامه داد: چهار پروژه شاخص بسیار بزرگ در سطح شهرستان همدان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد وجود دارد که به دلیل برودت هوا و وضعیت جوی محوطه سازی آنها امکان پذیر نبود که افتتاح آنها به نیمه اول سال آینده موکول شد.

مخفی ادامه داد: مدرسه ۱۰ کلاسه حر دیزج همدان، مقاوم سازی و الحاق مدرسه ۱۵ خرداد روستای یکن آباد، مدرسه ۹ کلاسه عفتیه شورین، مدرسه سه کلاسه سیمین ابرو، پروژه آبرسانی به روستای وفرجین و پروژه طرح توسعه بهسازی مسکن در شهرستان همدان همزمان با ششمین روز از ایام دهه فجر با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

وی افزود: پروژه های بزرگ و اثر گذار همدان از جمله شهرک صنفی صنعتی با ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، پروژه بیمارستان ۲۸۰ تخت خوابی اکباتان که با هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، پل غدیر با ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری، مرکز جامع سرطان و نیز کنار گذر غربی با توجه به تاکیدات استاندار در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

فرماندار همدان گفت: مدرسه اتیسم با زیر بنای هزار و ۵۰۰ متر، دارای امکانات و تجهیزات خاص آموزش مخصوص این کودکان با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تا پایان دهه فجر در همدان به بهره برداری می رسد.

 

کدخبر: 868283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟