درد دل های 4 خانم بازیگر ایرانی با رکنا ! + فیلم گفتگو و جملات ماندگار
حجم ویدیو: 13.42M | مدت زمان ویدیو: 00:01:49

به گزارش رکنا، زهرا داوود نژاد ، مهوش وقاری ، لیلا برخورداری و السا فیروزآذر در خصوص فعالیت های کاری خود در سال 1401 و همچنین جملات ماندگار خود برای مردم در قاب رکنا کنار هم قرار گرفتند.

لیلا برخورداری درباره فعالیت های جدید خود اینطور گفت :  یک سریال و یک فیلم را در سال گذشته بازی کردم که در واقع فیلم و سریال اکران و پخش نشده است. امیدوارم در سال جدید فیلم و سریال من پخش شود و در خصوص کاری که صحبت کردم اتفاقات بهتری رخ دهد.

لیلا برخورداری یکی از شعرهایش را برای مخاطبان به یادگار گذاشت و گفت:  در پنجه ی کشیده باران حس بلوغ باغچه پیداست که سبز می گذرد در خاک ...

در خانه ام که وسعت تنهایی بود، گلدان خالی را در دست های عاطفه بوییدم ...

گاهی امید تنها گل بهار است!

زهرا داوودنژاد

زهرا داوودنژاد هم جمله ای زیبا را در قاب رکنا به یادگار گذاشت و گفت :

اگر هر عملی را به این احساس انجام دهی که خداوند همراه توست....

غیرممکن، ممکن می شود و محال تو حال می شود!

السافیروزآذر

السا فیروزآذر بازیگر سینما و تلویزیون نیز در خصوص فعالیت های کاری سال 1401 خود اینطور گفت :

یکی پروژه بسیار بامزه هست که اجازه ندارم زیاد درباره آن توضیح دهم اما در این حد می گوییم که کار طنزی است که برای مخاطبان متفاوت خواهد بود.

مهوش وقاری

مهوش وقاری یکی از پیشکسوتان عرصه هنر و بازیگری نیز در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا، مبنی بر اینکه " در سال 1401 منتظر فعالعیت کاری جدیدی در قاب سینما و تلویزیون از سوی شما باشیم؟" گفت:

باید به ما هنرمندان برای کار پیشنهاد شود، من هم از داشتن پیشنهاد خوشحال می شوم اما در حال حاضر پیشنهادی نداشتم که چنگی بر دل بزند. تا زمانی که پیشنهاد خوبی نداشته باشم در سال 1401 فعالیت کاری جدیدی نخواهم داشت.

مهوش وقاری در خصوص فستیوال های هنری تئاتر و تلویزیون گفت :  خیلی خوشحال می شوم که برخی تلاش می کنند تا افرادی را که به هنر علاقه دارند، حمایت کنند حتی زمانی که اتفاقات می تواند مانعی بر سر راه افراد باشد اما آنان با مبارزه این موانع را کنار می زنند.

کدخبر: 776576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟