فرماندار دلگان: آب منطقه حسین آباد بعد از یک هفته قطعی وصل شد/ پمپ آب سوخته بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، بخشی از روستاهای حسین آباد شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان مطابق اظهارات اهالی این منطقه بیش از دو هفته بود که دسترسی به آب شرب نداشتند. یکی از اهالی این منطقه در گفتگو با خبرنگار رکنا گفته بود: بیش از دو هفته است که آب شرب ما به دلیل سوختن پمپ قطع شده است و مسوولان نیز دلیل طولانی شدن حل این مشکل را دوری فاصله از مرکز استان و زمان بر بودن رسیدن سفارش قطعات عنوان کردند.

او افزود: ما در این مدت دو هفته به سختی دسترسی به آب شرب بهداشتی داشتیم و افرادی که می توانستد به مرکز شهرستان مراجعه می کنند و دبه ها و بطری های خود را با آب پر می کنند تا یکی دو روز از آن استفاده کنند اما افرادی که این امکان را ندارند مجبور به استفاده از آب راکد در بخشی از رودخانه بودند.

در این رابطه با عبدالغفور حسینی، فرماندار دلگان گفتگو کردیم و او در پاسخ به سوال رکنا، بیان داشت: آب این منطقه حدود یک هفته قطع شده بود و ما قطعی دو هفته ای آب در این منطقه را تایید نمی کنیم.

وی گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده آب این منطقه از صبح امروز وصل شد و سعی داریم که با اقدامات انجام شده در آینده با مشکلات کمتری در این زمینه روبه رو شویم.

 

کدخبر: 903615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟