فیلم /  نیلوفر پارسا  خانم بازیگران عملی را با خاک یکسان کرد ! / زیبایی مصنوعی جذاب نیست !

خبرنگار رکنا پس از پخش مجدد سریال آوای باران در تلویزیون مهمان خانه نیلوفر پارسا شد. وی در نقش بیتا در سریال آوای باران اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت و توانست پس از آن پای خود را در این حوزه محکم تر کند.

نیلوفر پارسا در پاسخ به این که "عجیب ترین سوالی که مردم از شما می پرسند چیست ؟" گفت: عجیب‌ترین سوالی که ازم می‌پرسند این است که چرا بینی ام را عمل نمی کنم! و نکته جالب ماجرا اینجاست که برخی دیگر از مردم جواب آن ها می دهند که حالا این چهره طبیعی چه ایرادی دارد؟!

به عقیده من آن قدر چهره غیر طبیعی و عمل کرده دیده ایم که به دیدن چهره طبیعی عادت نداریم ! واقعیت این است که مجبور نیستم چهره ام را عمل کنم ! بسیاری از بازیگران بین المللی و هالیوودی حتی سعی نکردند چین و چروک های صورت خود را بپوشانند ، چرا من باید خودم را شبیه به عروسک بکنم؟! دوست ندارم صورتم را دست کاری کنم و چهره ام غیر واقعی شود.

فارق از اینکه کاملا سلیقه ای است و برخی عقیده دارند که آدم باید به خودش برسد و همیشه زیبا یاشد اما نظر من این است که این عمل های جراحی عوارضی به همراه دارد که در سال های آینده خود را نشان می دهد. نمی توانم بگویم کار غلط یا حتی درستی است اما من برای چهره خودم این موضوع را نمی پسندم! اگر یک کار طبیعی مانند پاکسازی پوست باشد کاملا با آن موافقم!

کدخبر: 976030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟