بستری شدن 6 نفر مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) هشترود

به گزارش خبرنگار رکنا از هشترود، سلیمان جعفرزاده با اعلام این خبر ادامه داد، از این تعداد ۲ نفر در بخش ای سی یو و ۴ نفر در بخش عادی در حال معالجه می باشند.

وی تصریح کرد، تعداد مراجعین روزانه به بیمارستان  در حال افزایش است و احتمال افزایش  مبتلایان به کرونا بعد از ایام  عزاداری ماه  محرم نیز بیشتر است .

  جعفرزاده خاطر نشان کرد، از اول مرداد ماه تا ۱۵ همین ماه   میانگین روزانه  مراجعه کنندگان به تنها  بیمارستان شهرستان هشترود ۸۰۰ نفر می باشد  و این آمار روز به روز در حال  افزایش است و  ما هر شبانه روز شاهد  مراجعه بیماران با علایم  مشکوک به بیماری کرونا به اورژانس  بیمارستان امام حسین ع  هشترود هستیم.

این مقام بهداشتی هشترود  متذکر شد،اکثر این بیماران   با علائم مشکوک به کووید ۱۹ یعنی  سر درد ، سرفه و تنگی نفس به اورژانس مراجعه  می نمایند.و احتمال اینکه به کرونا مبتلا باشند خیلی بیشتر است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان هشترود در آخر از مردم خواست که طبق روال گذشته  به شیوه نامه های بهداشتی عمل نمایند و حتما ماسک بزنند و دستهای خود را ضد عفونی نمایند .

دکتر جعفرزاده اظهار نمود، پزشکان مورد نیاز در بیمارستان متاسفانه جوابگوی بیمارستان و مداوای بیماران نبودند و ما مجبور شدیم از پزشکان دیگر مراکز کمک بگیریم ودر حال حاضر دو نفر پزشک و کادر درمانی بیشتر در اورژانس بیمارستان مشغول ویزیت بیماران مراجعه کننده هستند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان هشترود اضافه کرد،  در صورت ادامه دار بودن این قضیه ،  مجبوریم تمام پزشکان وکادردرمانی  دیگر مراکز درمانی شهرستان را  برای ویزیت بیماران مبتلا به کرونا بسیج نماییم .چون واقعا اگر این روند ادامه یابد پزشکانی که در حال حاضر در حال ویزیت می باشند خسته خواهند شد.و ما به اجبار مجبوریم پزشکان تازه نفس را به کادر درمان بیمارستان امام حسین ع هشترود اضافه نماییم که این نیز مستلزم هزینه می باشد.

کدخبر: 812582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
اسماعیل رحیمی
آیا این خبر مفید بود؟