ایستادگی در جبهه حق، مهمترین دلیل حقانیت امیرالمومنین است.

به گزارش رکنا قزوین،نمایشگاه راز دلدادگی با موضوع سبک زندگی حضرت زهرا، شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید عبدالحسین برونسی و شهید حاج طیب رضایی به صورت زنده از امروز به مدت ۵ روز در سالن ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام نور به نمایش گذاشته‌ می‌شود.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه راز دلدادگی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران تشکیل این نمایشگاه تصریح کرد: از شما برای به نمایش گذاشتن سیری نورانی از زندگی حضرت زهرا، شهیدان دوران دفاع مقدس تا امتداد این جهاد و همچنین تجلیل و تکریم از شهدای سلامت در قاب هنر تشکر میکنم.
وی در ادامه یادآور شد: ما مفتخریم که همه‌ی عشق و ارادت و محبت و مذهب خود را از ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام بدست آورده‌ ایم و در مسیر آنها قرار داریم و جفایی را که به حضرت زهرا سلام الله علیها شد را جبران کردیم و نگذاشتیم خانه‌ای فاطمه زهرا دوباره به آتش کشیده شود.
وی در ادامه افزود: ما نگذاشتیم امیرالمومنین علیه السلام تنها بماند و سر به چاه بگذارد. شما حوادث  تاریخ  ۱۴۰۰ ساله را  با تمام تلخی‌ها و کوتاهی هایش جبران کردید. قدر این عظمت خلق شده و فراموش ناشدنی را بدانید.
 
سردار رفیعی آتانی با اشاره به بخشی از وصیتنامه شهید سلیمانی بیان کرد: امروز خانه‌ای به وسعت جمهوری اسلامی ایران خانه حضرت زهرا سلام الله علیها است و آن را سراسر قرارگاه حسین بن علی قرار دادید. امروز با دستان قدرتمند خود از خانه زهرای اطهر س دفاع می‌کنید.
فرمانده سپاه صاحب الامر اذعان کرد: همه جمع شدند و با آتش زدن خانه حضرت زهرا س بلایی تاریخی را بوجود آورده بودند.  ۴۳ سال است که همه جمع شدند و تمام هیزم ها را آوردند وسط میدان ولی نتوانستند این خانه و حریم امن اهل بیت ع را آتش بزنند. این اتفاقات تلخ زمانی افتاد که شما نبودید. شما که آمدید به برکت وجود شما دیگر این اتفاقات نیفتاد. 
 
وی خاطرنشان کرد: از شب ۲۲ بهمن جنگ شروع شد.  جنگ‌هایی که کشور را از پا در می آورد. شما ایستادید و از خانه حقیقی زهرای مرضیه س دفاع کردید. این بار تاریخ تکرار شد و دستان پر از آتش خشم خود را از دل قرارگاه فاطمه زهرا س و حسین بن علی ع  در ایران و آن سوی مرزها بر سرشان ریختید.
 
سردار آتانی اذعان کرد: خوشحالیم دشمنان ما، حضرت زهرا و امیرالمومنین مشترک است و آن را خوار و خفیف کردیم. دلیل دشمنی انها با علی بن ابیطالب تیزی شمشیرش بود. جان فشانی او را نسبت به پیامبر ص در بدر و خیبر دیدید و کینه به دل داشتید
 
وی افزود: شما انقلاب کردید و آمریکایی ها را مثل زباله از کشور دور انداختید. عقده‌ی شما را به دل دارند. در این خانه امن، خباثت های آمریکا را ویران کردید. آمریکا با ما کینه دیرینه دارد و ما خوشحالیم دشمن آمریکا هستیم و آنها را تحقیر و کوچک کردیم و پیروز شدیم.
فرمانده سپاه صاحب الامر گفت: شما آرام ننشسته دشمنان را تحقیر کردید. به فرموده مقام معظم رهبری  در ۱۸ دی ماه و بعد از شهادت حاج قاسم آمریکا را از کشور بیرون انداختید. ایستادگی ما در این ۴۳ سال مبتنی بر پایبندی به آرمان ها و اهدافمان است. این مهمترین دلیل دشمنی آنها با ماست. ما زمینه سازان ظهور مهدی فاطمه س هستیم و این قطعا محقق می‌شود.
 
سردار رفیعی در ادامه با اشاره به دلایل دیگر دشمنی با حضرت علی علیه السلام تصریح کرد: دومین دلیل دشمنی با علی ع ، ایستادگی بر جبهه حق بود. او برای حفظ اسلام ایستاد و بر حق هم ایستاد. سومین دلیل این دشمنی، حرام زاده بودن آنها بود. حرامزاده با خوردن مال حرام حرف حق را متوجه نمی شوند. آمریکا و ترامپ بارها به حرام زاده بودن خود اعتراف کردند. آنهایی که در جبهه ترامپ و آمریکا هستند فقط با  تیزی شمشیر علی جنس حرف ما را می‌فهمند.
 
وی در ادامه افزود: پیام برپایی این نمایشگاه زمینه سازی ظهور توسط محبین علی بن ابیطالب و حضرت زهرا س است. ما نقطه امید مظلومان عالم هستیم. شما در صدر و قله و الگوی ملت های دنیا هستید و این غوغای خون حاج قاسم سلیمانی است. حاج قاسم سلیمانی را شبانه‌ روز تجلیل می‌کنند ، چون مقام معظم رهبری او را تجلیل می‌کند.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر به نقل یکی از علما در پایان خاطرنشان کرد:" تمام دنیا ایستاده اند، عده ای از احترام و عده ای از ترس شهید قاسم سلیمانی ایستاده اند." امروز این مکتب رهنمای مسیر ما اس. همه از  حاج قاسم سلیمانی می‌ترسند. او همه نقشه های آمریکا را خنثی کرد.
 
این نمایشگاه به مدت ۵ روز از تاریخ ۱۳ دی آغاز شده و در ساعات ۱۸ تا ۲۱ در دو سانس ۱۸ الی ۱۹:۳۰ و ۱۹:۳۰ در سالن ورزشی شهید رجایی پیام نور و با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و شهرداری قزوین پذیرای میهمانان گرامی است.

 

کدخبر: 758285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟