شهدای عزیز قهرمانان واقعی انقلاب اسلامی

به گزارش رکنا قزوین، اجلاسیه ۱۸۱ شهید حقوقدان استان های تهران، البرز، قم، سمنان و قزوین به میزبانی استان قزوین با حضور مسئولان استانی و کشوری در محل دادگستری قزوین برگزار شد.

سهراب انبارکی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور در این مراسم اظهار کرد: ۲۵ یادواره استانی و ۷ اجلاسیه جز برنامه های کلیدی و ارزشمند است که امروز یکی از آن اجلاسیه ها در استان قزوین برگزار می‌شود. این در حالی است که سال آینده درصدد برگزاری کنگره سراسری شهدای حقوقدان در سطح کشور هستیم.

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری به مکتب شهید سلیمانی تاکید بسیار داشته اند، ما باید این امر مهم را الگوی خود قرار دهیم و این الگو را در جامعه نهادینه کنیم.

انبارکی عنوان کرد: کاری که شهدای ما برای اسلام و معنویت کردند امروز جزو افتخارات ماست و این نکته قابل تأملی است که اگر کار برای خدا انجام شود، ماندگار می شود.  

وی با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خداست و رمز ماندگاری شهدا، جهاد فی سبیل الله است افزود: شهدای ما، همه مردان میدان اخلاص بودند. این مکتب شهداست که مردان رزم را برای حفاظت از دین پرورش می دهد و این مکتب شهدا، امروز سفینه النجاة جامعه است.

 

کدخبر: 752083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟