وزیر کار: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک مکتب، باور و ایمان است

به گزارش رکنا، متن پیام محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است:

سپاه پاسداران یک آرمان است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک تشکل نیست یک مکتب، آرمان، باور و ایمان است که به دنبال نفس مسیحایی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران،امام راحل (ره) از دل جامعه ای اسلامی و انقلابی سربرآورده و در سایه تعالیم و رهنمودهای سازنده رهبر معظم انقلاب بالنده و سرافراز شده است.

چه بسیار انسان های آزاده و بزرگواری که در کسوت مقدس پاسدار، برای حفظ ارزش ها و آرمان های میهن اسلامی جان خود را خالصانه فدا نمودند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

سپاه پاسداران رشد دهنده اسوه های ولایتمدار

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسوه های ولایتمدار و آزادمردان بسیاری را در دامان خود پرورانده و تقدیم انقلاب کرده است که هر کدام به مانند کتابی، غنی و سرشار از فضائل اخلاقی و معنوی هستند و به الگوی بی بدیل ایثار،شجاعت، جوانمردی و دلاوری برای جوانان کشورمان تبدیل شده اند.

شهرت اقتدار و صلابت پاسداران غیور و بی باک انقلاب اسلامی، از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته است، نام سپاه در دل مردم مترادف است با امنیت، آرامش و اطمینان خاطر، مردم کشورمان باور دارند که با قدرت ایمان و اراده محکمی که سپاه پاسداران در سایه منویات مقام معظم رهبری به دست آورده به راحتی هر مانعی که بر سر اهداف متعالی نظام اسلامی از سوی بدخواهان و کژاندیشان ایجاد شود محو و نابود خواهد شد و هیچ نیروی داخلی و خارجی که اندیشه بر هم زدن امنیت و آرامش خاطر این سرزمین را در سر می پروراند مجال بروز و ظهور نخواهد یافت.

ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه به همه فرماندهان و کارکنان خدوم ،توفیق خدمت روزافزون این مجاهدان تلاشگر و فداکار را در سایه رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری از درگاه حق خواستارم

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟