نوروزیان: خوشحالم کنار نکونام مسابقه دادم!/ سطح مسابقات تیراندازی آزاد کشوری بالا بود

پوریا نوروزیان در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عملکرد خود در مسابقات تیراندازی آزاد کشوری اظهار داشت: خداراشکر سطح مسابقات خیلی بالا بود با توجه به اینکه پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان در مصر هستیم خوشبختانه آمادگی تیراندازان هم در سطح مطلوبی قرار دارد. تمام بچه‌ها با انگیزه بالایی وارد مسابقات شده بودند چون پس از سالیان بود که یک جایزه نقدی خوبی برای رقابت‌ها تعیین شده بود.

وی افزود: امیدواریم که در روزها و حتی سالیان آینده باز هم شاهد برگزاری چنین مسابقاتی باشیم زیرا انگیزه بالایی به تمام تیراندازان و همچنین تمام تیم‌ها می‌دهد. در تیم تفنگ آقایان تنها تعداد محدودی از بچه‌ها باقی مانده‌اند، امیدوارم دوباره به عرصه بازگردند. زیرا تمام این مسائل به مشکلات مالی بر می‌گردد که انشاالله فدراسیون با برگزاری این دست از مسابقات تدابیر مناسبی اتخاذ کند تا بخشی از دغدغه بچه‌ها حل شود.

نوروزیان درباره اینکه فینال خود را مقابل نکونام چگونه دید، تصریح کرد: بالاخره امیر محمد نکونام رکورددار ایران است و باعث افتخارم بود کنار او رقابت کردم. باید بگویم فینال و رقابت سنگینی بین من و او به نحوی که خیلی فشار بالا بود. خداراشکر می‌کنم کنار او مسابقه دادم. به امید خدا می‌خواهم در مصر دوباره با او در فینال رقابت کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 830174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟