درد مشترک گرشا رضایی و بابک صحرایی + فیلم

به گزارش رکنا، بابک صحرایی که این روزها سوگوار از دست دادن مادر است، یادداشت تلخی را همزمان با انتشار آهنگ «یه روز» با صدای گرشا رضایی منتشر کرد. چهارمین و آخرین قطعه از آلبوم تازه گرشا رضایی به اسم «یه روز» به انتشار رسید.

بابک صحرایی درباره این قطعه نوشت:

منو تو‌ اوج رگبار، این آخرین بار

تو‌ بغلت نگهدار

«یه روز» با صدای بسیار زیبا و موسیقی درخشان گرشا رضایی عزیزِ جانم منتشر شد

«یه روز» انگار پیش بینی تقدیرم است. این ترانه را زمانی روی موسیقی ناب و زیبای گرشا رضایی عزیزم نوشتم که مادرم در این جهان نفس می کشید.

روز سیاه و تلخ خاکسپاری‌اش، کنار مزارش، پیکر بی‌جانش را بغل کردم و سرم را روی قلبش که دیگر صدایی نداشت گذاشتم. حس زمان هایی بهم دست داد که قدم از قد مادرم کوتاه‌تر بود و در بغلش جا می شدم. با همه وجودم از مادرم خواستم که من را در بغلش نگه دارد. اما حقیقت این دنیا، امان نداد و آن لحظه، آخرین لحظه ای شد که در آغوشش بودم

ابتدای ترانه «یه روز» را انگار برای این لحظه از زندگی ام نوشته ام. قبل اینکه به این لحظه برسم

الان چهل و چهار ساله ام و تا اینجای عمرم مثل برق و باد گذشته. می دانم مابقی عمرم هم، هرقدر که باشد، به چشم بر هم‌زدنی می گذرد و به آن «یه روز» موعود می رسم. روزی که دوباره مادرم را، پدرم را، در آغوش می گیرم.

مثل ادامه این ترانه که چندین ماه پیش نوشته‌ام:

یه روز

این جاده‌های دور، این ابرای صبور

ما رو تو آغوش می گیرن

یه روز

دلتنگیای ما، تنهائیای ما

پایان می گیرن

مادرم صدای گرشا را بسیار دوست داشت و بخشی از سرنوشت من با هنر بی‌نظیر و درخشان برادر عزیزم گرشا رضایی، تبدیل به ترانه ای شد که از مهم‌ترین ترانه های عمرم است.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟