غم انگیزترین روز عمر پزشک زایمان  ! / مادر بچه را بغل کرد و نفس آخر را کشید

یک پزشک زنان و زایمان ماجرایی از فوت یک مادر  پاکستانی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

این پزشک با انتشار پستی نوشت:

غم انگیز ترین روز عمرم

«امروز غم‌انگیزترین روز عمر منه. به عنوان یه پزشک، به زایمان زنان باردار زیادی رسیدگی کرده‌م و هر بار توی اتاق زایمان از خدا می‌خوام که همه مادرها رو مورد رحمتش قرار بده.

دردی که زن‌ها توی اتاق زایمان تحمل می‌کنن غیرقابل وصفه و این تازه جدای از اون ۹ ماهیه که بچه رو توی رحمشون حمل می‌کنن. زن‌ها برای بوجود آوردن یه حیات جدید مصیبت‌های زیادی رو متحمل می‌شن.

امروز خیلی گریه کردم چون یه زن رو از دست دادیم. ما برای افتادن چنین اتفاق‌هایی دعا نمی‌کنیم اما گاهی اوقات خدا ممکنه برنامه‌های دیگه‌ای داشته باشه. چرا مورد این زن انقدر دردناکه؟ ایشون ۱۴ سال بود که باردار نمی‌شد! باروری آزمایشگاهی رو امتحان کردیم و کلی روش‌های دیگه‌ای که برای بشر شناخته‌شده‌ن. اون زن خیلی مصیبت کشید.

بالأخره خدا بهش عنایتی کرد که ورای علم و دانش انسانیه. باوجودِ داشتن کیست تخمدان و حجم زیادی فیبروم رحم باردار شد. فیبروم‌هاش برطرف شدن و همه‌چیز هم روبراه شد. می‌دونم که کار خداست. خدا یه کارهایی می‌کنه که شکوه و عظمتش رو به رخ بکشه.

بعد از ۹ ماه، موعدش به سر اومد. شوهرش به سرعت آوردش بیمارستان و من هم هر کاری دستم بود رها کردم و بالای سرش حاضر شدم. زایمانش ساعت‌ها طول کشید، بعد از ۷ ساعت، انقدر درد زیاد شده بود که تصمیم گرفتیم دهانه رحم رو بشکافیم.

خودش از دست رفت اما بچه زنده موند. قبل از مرگش، بچه رو گرفت توی دست‌هاش و لبخندزنان گفت «الله اکبر» و بعد روحش رو تسلیم کرد.

من داغون شدم و غمگین. رفتم که خودم فورا این خبر رو به شوهرش برسونم. با شنیدن این خبر، شوهرش غش کرد. روزهای خوشی‌شون تلخ شد. امروز جانی از دست رفت تا جان تازه‌ای رو به دنیا بیاره. خواهش می‌کنم به زن‌ها احترام بذارین چون اون‌ها برای آوردن حیات از دره مرگ می‌گذرن. به زن‌هاتون احترام بذارین! این که ۹ ماه بچه‌هاتون رو توی رحمشون حمل می‌کنن شوخی نیست و ساعت‌ها تحمل درد زایمان برای به دنیا آوردن بچه‌هاتون فداکاری عظیمیه.

از خدا می‌خوام که از همه کسانی که این روایت رو می‌خونن محافظت کنه، مخصوصا از زنان باردار. لطفا شما هم اون‌ها رو در دعاهاتون لحاظ کنین. شوهر عزیز، تکرار می‌کنم به خانمت احترام بذار چون اونه که حیات‌بخش حقیقیه.

پاکستان

این کیس و پزشک مربوط به کشور پاکستان می باشد .

همکاران ماما و زنان تجربیات خود در مورد کیس های مشابه و نوع درمان در کشور خودمون رو لطفا کامنت کنید

کدخبر: 943530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟