راز جسد حلق آویز مرد تهرانی در حیاط خانه ویلایی  + عکس

به گزارش رکنا، وی خودش را بی گناه خواند و گفت مرد معتاد خودش را حلق‌آویز کرده بود. رسیدگی به این پرونده از ۱۲ سال قبل به دنبال پیدا شدن جسد حلق‌آویز مرد ۳۵ ساله ای به نام سعید در حیاط خانه ویلایی در رباط کریم آغاز شد. دوستم وی به نام حامد که با پلیس تماس گرفته بود گفت :من و سعید سالهاست با یکدیگر دوست هستیم.

آن شب سعید به خانه ام  آمده بود تا با هم مواد بکشیم. من در زیرزمین خانه مشغول استعمال مواد مخدر بودم که یکباره متوجه شدم سعید خودش را در حیاط حلق‌آویز کرده است. من با دیدن جسد حلق‌آویز  او شوکه شدم و با پلیس تماس گرفتم .

جسدبا دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیق برای افشای راز مرگ مرد معتاد آغاز شد. در این میان پدر و مادر سعید از حامد شکایت کردند و مدعی شدند وی پسرشان را کشته است . به این ترتیب حامد بازداشت شد اما خودش را بیگناه خواند. در حالی که مدرکی علیه وی به دست نیامده بود بازپرس پرونده  برای وی قرار منع تعقیب صادر کرد و حامد آزاد شد. سه سال از این ماجرا گذشته بود که با شکایت دوباره اولیای دم حامد برای دومین بار بازداشت شد.

تقاضای اولیای دم برای قصاص

 وی که  همچنان خودش را بی گناه میخواند ،در حالی که ۱۲ سال از آن ماجرا گذشته بود  در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد. در ابتدای جلسه اولیای دم برای حامد حکم قصاص خواستند .

پدر  سعید گفت :قبول دارم پسرم معتاد بود اما  انگیزه ای  برای خودکشی نداشت .حامد و پسرم باهم اختلاف حساب داشتند من شک ندارم  حامد با بهانه‌ای پسرم را به خانه اش کشانده و او را حلق آویز کرده تا پلیس را گمراه کند. من از او شاکی هستم. سپس حامد که حالا ۴۷سال دارد در جایگاه متهم ایستاد و جرمش را انکار کرد.

 وی گفت: من و سعید دوستای صمیمی بودیم و  او بیشتر اوقات به خانه ما می آمد تا با هم مواد بکشیم.آن شب  ما با هم مقدار زیادی مواد کشیدیم. من نشئه بودم و در زیر زمین خانه ویلایی خوابم برد. وقتی از خواب بیدار شدم متوجه شدم سعید آنجا نیست. به همین خاطر حیاط را دنبال او گشتم و با جنازه حلق آویز او  روبه رو شدم.او  خودش را کشته بود. اما این ماجرا باعث شده من به درد سر بیفتم . ۱۲ سال است  درگیر این ماجرا شده ام.در حالی که من در مرگ او تقصیری نداشتم. من بیگناه هستم و تقاضا دارم زودتر آزاد شوم.

 با پایان دفاعیات این متهم  قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 775417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟