بازداشت دزدانی که لواسان را به هم ریخته بودند !

سرقت ecu ، ضبط باند، دینام، جک و زاپاس خودرو در لواسان

به گزارش رکنا ، سرگرد حسن الهی، رئیس کلانتری لواسان گفت: تعدادی از رانندگان خودروهای سواری ال 90 به کلانتری 166 لواسان مراجعه و با طرح شکایت اعلام کردند، قطعاتی از خودروی آن ها نظیر ecu ، ضبط باند، دینام، جک و زاپاس خودرو به سرقت رفته است که شناسایی عامل یا عاملان سرقت در دستور کار تیم عملیات این کلانتری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تحقیقاتی که ماموران این کلانتری انجام دادند مشخص شد که سرقت ها توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری ال 90 سفید رنگ انجام می شود، ادامه داد: سارق با خودرواش در محل سرقت حاضر شده و پس از ربایش تجهیزات خودروهای ال 90 از محل متواری می شده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: طرح مهار سارق عملیاتی شد و مبادی ورودی و خروجی به حوزه استحفاظی این کلانتری در کنترل ماموران در آمد تا اینکه خودروی متهم توسط تیم عملیاتی کلانتری در ساعت 3 بامداد سی و یکم فروردین ماه مشاهده شد و عوامل عملیات کلانتری موفق شدند راننده خودروی سواری را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری لواسان اظهار کرد : سارق پس از دستگیری و انتقال به کلانتری به 10 سرقت از خودروهای ال 90 اعتراف و اظهار داشت، فقط از خودرو ها ال 90 سرقت می کردم که اگر در هنگام حمل و جا به جایی این قطعات شناسایی شوم مدعی شوم که قطعات مربوط به خودروی شخصی ام است.

ته خط دزد در تهرانپارس

این مقام انتظامی در رابطه با سوابق این سارق گفت : این سارق در گذشته راننده بوده و پس از اعتیاد شغل خود را از دست می دهد و برای تامین هزینه خرید مواد مخدر به سرقت قطعات خودرو پرداخته است و سابق بر این به علت حمل و نگهداری مواد مخدر در گذشته یک سال در زندان بوده است.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از سرقت قطعات خودرو آن را به مغازه های مکانیکی واقع در محله تهرانپارس فروخته است. اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟