شوهر این زن قربانی دفاع از ناموس مردم شد / ماجرای درگیری 2 مرد غیرتی با اراذل و اوباش قداره کش چه بود + فیلم گفتگو

به گزارش اختصاصی رکنا، بامداد 31 فروردین ماه یک زن همراه دختر جوان و پسر 12 ساله اش در خیابان مدائن در حال گذر بودند که 3 نفر برای مادر و دختر جوان ایجاد مزاحمت می کنند. پسر 12 ساله که غیرتش جریحه دار شده بود در برابر مزاحمت این 3 مرد شرور واکنش نشان می دهد و همین موضوع منجر به عصبانیت و حمله کردن یکی از اراذل او اوباش منطقه نازی آباد به سمت زن و فرزندانش می شود.

2 مرد از کاسبان محل که در آن ساعت همچنان در مغازه خود حضور داشتند با خروج از مغاره متوجه این مزاحمت و هجوم شده و یکی از آنها برای جلوگیری از این حمله جلو  رفته و با 2 مرد شرور صحبت می کند. این گفت و گو که دوستانه در حال انجام بود که ناگهان با هجوم نفر سوم از افراد مزاحم به سمت 2 مرد جوان اقدام به ضرب و شتم وحشیانه می کند. دو مرد که قصد کمک به زن و دختر و پسر نوجوان را داشتند به علت تعداد متعدد ضربات چاقو در بیمارستان بستری شدند. یکی از این افراد بعد از 10 روز از بیمارستان ترخیص شده اما مرد دیگر همچنان به علت انجام دوباره عمل جراحی همچنان بستری است.

گفت و گو با همسر مرد مجروح

همسر مردی که به علت دفاع از مادر و دختر  و پسر نوجوان همچنان در بیمارستان بستری است گفت: 31 فروردین ماه همسر من با دوست خود در مغازه بودند که متوجه سر و صدایی در خیابان شدند. با خروج از مغازه متوجه متلک پرانی 3 مرد به یک مادر که همراه دختر و پسر جوان بودند می شوند که پسرجوانی که همراه آنها بود جواب متلک پرانی را می دهد. یکی از مردان که پشت فرمان نشسته بود با قمه از ماشین خارج و به سمت پسر جوان حمله ور می شود. همسر من  دست او را میگیرد و از می خواهد آرام باشد و می گوید: پسر بچه است ول کن و مشغول  گفت و گو با یکدیگر می شوند. مرد دوم هنگامی که مشغول صحبت بودند به شکل مخفیانه در حال بیرون کشیدن چاقو خود بوده که ناگهان سومین نفر به سمت همسر من حمله ور می شود و این موضوع باعث عصبانیت همسر بنده و دوستش شده و درگیری شدیدی بین آنها شکل می گیرد.

همسر این مرد در پاسخ به این سوال که در حال حاضر همسرش در چه وضعیتی است گفت: همسر من در حال حاضر بیمارستان است. 5 تاندون دست او قطع شده است. صورتش از روی سمت راست تا چپ پیوند خورده و کتف و کمر و شکمش هم هدف ضربات چاقوی اراذل قرار گرفته است. همسر من بیشتر از 15 روز است که در بیمارستان بستری است.

وی در آخر از قوه قضائیه درخواست اشد مجازات را برای این سه شرور خواستار شد.

زن جوان وقتی در برابر 3 مرد شرور قرار گرفت به آنها گفت: لات ها در قدیم مواظب ناموس مردم بودند نه دزد ناموس ، همسرم مردانگی کرد که در برابر مزاحمت شما برای مادر و دختر جوان ایستادگی کرد و ناموس مردم را ناموس خودش می دانست و اسم لات را شما اراذل و اوباش خراب کردید.

کدخبر: 995228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عطیه حبیبی زهام دبیر گروه حوادث: حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟