تاکید بر نظارت هر چه بیشتر بر کیفیت و قیمت نان و گوشت در سمنان

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان ، استاندار سمنان در این جلسه با اشاره به گلایه های مردم سمنان درباره کیفیت نان بر لزوم باید نظارت جدی‌تر بر کیفیت این محصول تاکید کرد.

سید محمدرضا هاشمی با اشاره به افزایش قیمت آرد در صنوف و صنایع جدیت برای جلوگیری از بروز تخلفات صنفی درباره عرضه آرد را خواستار شد.

استاندار سمنان  مشکل ورود دام از خراسان رضوی به سمنان را نیز یادآور شد و تصریح کرد: مکاتبات و پیگیری‌های لازم  برای رفع این مساله انجام می شود.

علی تشنه دل رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان سمنان هم با اشاره به نوسان در تامین شکر   به ویژه در شرق این استان گفت: اداره کل غله موظف است مشکل توزیع شکر را طی یک هفته آینده بررسی و رفع کند.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از گوشت قرمز سبک استان سمنان ، از سبزوار تامین می‌شود افزود: با توجه به موضوع ممنوعیت ورود دام از خراسان رضوی به سمنان ، استاندار سمنان مکاتباتی را برای رفع این مشکل انجام داده است .

تشنه دل با اشاره با افزایش قیمت آرد برای واحد‌های صنعتی و صنفی تصریح کرد: اداره کل غله باید با نظارت بیشتر بر اصناف از بروز تخلفات صنفی در این خصوص جلوگیری کند.

 

کدخبر: 776025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟