راه اندازی دو بیمارستان صحرایی در همدان

به گزارش رکنا در همدان، ابراهیم جلیلی از افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: متأسفانه آمار مراجعات به بیمارستان‌ها بالاست و تقریبا تخت‌های بیمارستانی تکمیل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر روز تخت‌هایی برای بیماران مبتلا به کرونا اضافه می‌شود گفت: دو بیمارستان صحرایی در بیمارستان شهید بهشتی و بعثت ایجاد شده تا بتوانیم تمام بیماران را درمان کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 100 بیمار درمان می‌شوند که از این تعداد یک‌هزار و 500 بیمار بستری هستند عنوان کرد: تقریبا 700 بیمار هم به صورت بستری موقت، داروهای خود را از بیمارستان می‌گیرند و در منزل استراحت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه آمار ابتلا روند افزایشی دارد و هنوز به قله نرسیدیم که بگوییم این روند تا کی ادامه دارد گفت: همان روند شدت قبل ادامه دارد و نمی‌توان گفت کم شده و تنها راه نجات نیز خودمراقبتی مردم و انجام واکسیناسیون است.

جلیلی با بیان اینکه خوشبختانه واکسیناسیون گسترش یافته که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد افزود: تعطیلات اخیر در کاهش بیماری تأثیر دارد اما اینطور نیست که بلافاصله اثر آن را ببینیم، ممکن است دو هفته طول بکشد تا مراجعات افراد به بیمارستان‌ها را کم کند.

 

کدخبر: 714226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟