زمان انتخاب واحد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پردیس مشخص شد

به گزارش رکنا، مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت : انتخاب واحد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پس از عید سعید فطر در شهرستان پردیس آغاز می شود.

خلیل محبت خواه روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با زحمات بی‌وقفه کارکنان شرکت عمران و انبوه‌سازان طرح نهضت ملی مسکن، پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به حد قابل قبولی رسیده است.

وی ادامه داد: پس از ماه مبارک رمضان، به نوبت از متقاضیان پروژه‌های مختلف طبق فراخوان‌ها، دعوت خواهد شد تا نسبت به انتخاب واحد خود اقدام نمایند.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس توضیح داد: بخش اصلی عملیات‌ها انجام شده و عمده کارهای باقی مانده در بخش زیرساخت‌ها است.

انتخاب واحد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پردیس پس از عید فطر آغاز می شود

محبت خواه افزود: در صورت همت ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، فاضلاب، برق و گاز، این امکان برای شرکت عمران وجود دارد که از دو ماه آینده اولین واحدهای پروژه‌های طرح اقدام ملی پردیس را تحویل مالکان کند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

روز چهارم فروردین جاری مدیرکل دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های نهضت ملی مسکن با تاکید بر تلاش های دولت برای تقویت همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از انعقاد قرارداد بیش از ۷۵۸ هزار واحد این طرح توسط بانک‌های عامل خبر داد.

احمد خادمیان مدیرکل دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های نهضت ملی مسکن میزان مشارکت بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون و ۷۱۳ هزار واحد برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند که بانک ها تاکنون با ۷۵۸ هزار و ۷۱ واحد قرار داد منعقد کردند.

مدیرکل دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه داد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در ابتدای سال ۱۴۰۲ معادل ۲۵۵ هزار و ۴۷۸ واحد انعقاد قرارداد بود که رقم انعقاد قرارداد در اسفند سال گذشته به ۷۵۸ هزار و ۷۱ واحد رسید.

خادمیان افزود: رقم انعقاد قرارداد در یکسال گذشته معادل ۵۰۲ هزار و ۵۹۳ واحد بوده است که نشان از تلاش دولت و همکاری بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات و تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارد.

کدخبر: 983369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟