تغییر چهره شیدا یوسفی بعد از عمل های عروسکی / از سریال ممنوعه تا نون خ ! + عکس و بیوگرافی!

شیدا یوسفی با سریال پر بیننده بچه مهندس شناخته می‌شود اما جدی ترین کار او تا اکنون بازی در سریال ممنوعه بوده اسـت. شیدا یوسفی قبل از بازیگری دستیار کارگردان بوده اسـت.

شیدا یوسفی

شیدا یوسفی

شیدا یوسفی

یوسفی متولد ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۶۵ در تهران اسـت. او کوچک‌ ترین فرزند خانواده می‌باشد و دو خواهر بزرگ تر از خود نیز دارد. وی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره اسـت. نخستین فعالیت شیدا یوسفی در سینما درسال ۱۳۸۵ در ۲۰ سالگی و زمان دانشجویی در فیلم “یک قدم تا خدا” بعنوان دستیار کارگردان علی عطشانی بود.

شیدا یوسفی

شیدا یوسفی در بچه مهندس

نخستین حضور تلویزیونی شیدا یوسفی در سریال بچه مهندس بوده اسـت.

سریال بچه مهندس درامی اجتماعی و پر از خاطره اسـت کـه توانست نظرات مثبت مخاطبان تلویزیون را بدست آورد، این سریال بخاطر تعداد زیاد بیننده ها در فصل ۲ نیز تولید و بـه روی آنتن رفت.

قصه «بچه مهندس» متاثر از رخدادهای تاریخی اسـت و تعداد زیادی از اتفاقات تلخ و شیرین این سال‌ها در آن گنجانده شده اسـت. فصل دوم این مجموعه نیز بـه روی آنتن رفته اسـت.

شیدا یوسفی

شیدا یوسفی و سریال ممنوعه

شیدا یوسفی در مجموعه “ممنوعه” در نقش نگین بازی کرده اسـت. این سریال داستان سه نسل رابه صورت پیوسته روایت میکند از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی رابه نمایش میگذارد.

زندگی شخصی

    شیدا یوسفی بـه شدت طرفدار تیم پرسپولیس اسـت.

    شیدا یوسفی هنوز ازدواج نکرده و مجرد اسـت.

 

کدخبر: 991758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟