خیابان شهدای هشترود به سرعت نیاز دارد

به گزارش رکنا ، فرماندار هشترود گفت: این خیابان با توجه به وصل شدن به چند خیابان اصلی وفرغی ازجمله به بولوار شهید حاج قاسم سلیمانی ، خیابان هشترود (قدیم) ،خیابان پست، و.... که کلیه رانندگان همگی برای نجات از دست ترافیک سنگین خصوصا بعد از ظهر برای رفتن به مرکز شهر یا محله گنجینه کتاب،یا شهرک فرهنگیان مجبورند از این خیابان عبور نمایند.

فرماندار هشترود در ادامه گفت: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با حضور نماینده شهرستان هشترود قول مساعد نوسازی ۱۱ مدرسه شهرستان هشترود گرفته شد.

 فرماندار هشترود در ادامه اضافه کرد: در خصوص برگزاری کلاس های حضوری در مدارس غیردولتی طبق تصمیم ستاد کرونای شهرستان در صورتی که پروتکل‎های بهداشتی لازم برای برگزاری کلاس حضوری رعایت شود مشکلی در برگزاری حضوری کلاس ها در مدارس غیردولتی یا دولتی وجود ندارد که به طبع مدارس غیردولتی به دلیل جمعیت پایین کلاس ها بهتر می‌توانند به حد نصاب رعایت پروتکل‎های بهداشتی برسند البته که کارشناسان بهداشت و آموزش و پرورش به طور منظم از نحوه برگزاری کلاس های حضوری در شهر و روستا بازدید های لازم را انجام می‌دهند.

لازم به توضیح است که کلیه خودروهای سنگین نیز که قصد رفتن به شهرستانهای مراغه -وجاده  فرعی میانه را دارند نیز از این مسیر تردد می کنند.

 بعضی از خودروها وخصوصا موتور سواران نیز در این خیابان اصلا با سرعت مطمعنه حرکت نمی کنند که هر آن احتمال برخورد با دیگر وسائط نقلیه ویا افراد پیاده وجود دارد.

یاد آوری می شود با توجه به مدرسه ای که در یکی از کوچه فرعی منتهی به این خیابان قرار گرفته است نیز باعث می شود که رانندگان وموتور سواران جانب احتیاط را رعایت نموده وبا سرعت قانونی در این مسیر حرکت نمایند.

 

برای اینکه جلوی هر گونه اتفاق ناگوار گرفته شود بنابه نظر مخاطبین ایجاد سرعت گیر در چند نقطه این خیابان ضروری به نظر می رسد. امیدواریم مسئولان قبل از رسیدن فصل سرما فکری به حال این خیابان بکنند.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟