گلایه فیلمساز جوان کشورمان از هنرمند مطرح ایرانی + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 31.47M | مدت زمان ویدیو: 00:04:31

علیرضا طحان زاده تهیه کننده و نویسنده فیلم کوتاه که فعالیت هنری خود را 2 سال پیش با "نمایش 737"  آغاز کرد. او در سال 99 فیلم کوتاهی به نام مسافر برای شهدای سلامت در شرایط کرونایی در وصف پرستاران و کادر بهداشت و درمان کشور ساخت و به نرجس خانعلی زاده اولین شهید سلامت تقدیم کرد، طحان زاده یک فیلم به نام درخانه بمانیم با لهجه یزدی ساخت و آخرین پروژه هنری او فیلم کوتاهی به نام "هرم" با موضوع شرکت های هرمی است.

علیرضا طحان زاده

به گزارش خبرنگار فرهنگی رکنا، علیرضا طحان زاده که از فیلمسازان جوان کشورمان است از تئاتر کمدی "پرواز 737 "در اردکان با بازی دو چهره مطرح سینما در سال 98 می گوید، از این که یکی از این بازیگران به تعهد کاری خودش عمل نکرد و زمانی که این نمایش بر روی پرده بود بدون اطلاع یزد را ترک کرد و باعث بی آبرویی او در این شهر شد. او می گوید: از شب بعد تمام رسانه ها در این شهر به علت عدم حضور این بازیگر نوشتند که من کلاهبردار و دروغگو هستم و این موضوع باعث شد دیگر کسی به دیدن نمایش من نیاید.

گلایه علیرضا طحان زاده از مسئولین

این فیلمساز جوان که متولد 20 آبان 1374 است، گله مند از جامعه هنری و مسئولین است، گفت: به دلیل جوانی و کم بودن سنم خیلی من را جدی نمی گیرند، من از مسئولین انتظار حمایت دارم، حمایت و پشتیبانی مسئولین به من انگیزه برای کارهای بزرگ تر می دهد، من واقعا عاشق هنر هستم.

علیرضا طحان زاده

ساخت فیلم مسافر

علیرضا طحان زاده از فیلم کوتاه مسافر می گوید که سال پیش در شرایط کرونایی در بیمارستان "ضیایی" در "اردکان" او را ساخت و به نرگس خانعلی زاده تقدیم کرد.او ساخت این فیلم را یک دغدغه می داند ، او معتقد است که وظیفه یک هنرمند جهاد است و می گوید: من با ساخت این فیلم در شرایط کرونایی فعلی تصمیم گرفتم که جهاد کنم، به همین دلیل در شرایطی که بیمارستان ها درگیر بیماران کرونایی بودند، به همرا گروهم به بیمارستان رفتیم و این فیلم را آن جا ساختم. خیلی به دنبال بازیگر برای ساخت این فیلم بودم، عوامل "مسافر" به سختی با لباس های خاص به دلیل شیوع ویروس کرونا در این فیلم ایفای نقش کردند، من انتظار دارم از مسئولین که من جوان را حمایت کنند تا کارهای بهتری را بتوانم رقم بزنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مونا آجورلو
آیا این خبر مفید بود؟