رضا رشید پور به انسانیت در ایران مشکوک است + فیلم
حجم ویدیو: 35.38M | مدت زمان ویدیو: 00:05:32

به گزارش گروه هنری رکنا، رضا رشید پور مجری تلویزیون نسبت به فیلم کشتن جوجه ها که در فضای مجازی منتشر شده بود واکنش نشان داد و در لایو اینستاگرام خود گفت که به انسانیت مشکوک است.

او توضیح داد که به دنیا وعشق مشکوک است که تصمیم گرفت در لایو در این باره صحبت کند و فکر کرد اگر سکوت کند حتما غم باد می شود و در این صورت عفونت می کند و هیچوقت این غم و درد را نمی تواند فراموش کند.

رشیدپور در مورد ویدئویی صحبت کرد که در آن انسان، حیوان زبان بسته، (جوجه های یک روزه خدا) را زیر خاک می کند، دنیا به جایی رسیده که به بهانه، تبادل و توازن اقتصادی، حاضر است یک موجود زبان بسته را زیر خاک کند.

این مجری در ادامه گفت: " عده ای گفتند این جوجه ها اگر بزرگ می شدند، مرغ و خروس شده و بازکشته می شدند.

انسان مدت ها است که به کشتن عادت کرده است ، هم نوع خودش را می کشد ، موجود زبان بسته خدارا هم می کشد ، به سگ ها سرنگ اسید تزریق می کند، با اتومبیلش از روی گربه ها رد می شود و آن ها را گوشه خیابان رها می کند ، انسان باعث می شود جنگل ها آتش بگیرند و حیوانات زبان بسته خدا در این آتش بسوزند و شاید این گردش احوال و ایام و قهر طبیعت ، به این دلیل باشد که ما چقدر با خدای خودمان ، نامهربان هستیم وقتی با حیوان زبان بسته خدا اینگونه رفتار می کنیم ."

رشیدپور گفت که انسان به جایی رسیده است که بمب و موشک بر سر کودکان و مادران و هم نوعان خودش خالی می کند و آن ها را به کشتن می دهد . انسان جای بدی قرار گرفته است و کم کم ادعای خدایی می کند ولی خدایی بی رحم و بی عاطفه که نسبتی با مخلوقش ندارد.

او در آخر گفت که با دیدن این کلیپ افسرده شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 560653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مونا آجورلو
آیا این خبر مفید بود؟