احساسی ترین فیلم از لحظه رهایی مرد اعدامی / کابوس 13 ساله تمام شد
حجم ویدیو: 67.74M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34

گذشت از قصاص گذشت از قصاص گذشت از قصاص گذشت از قصاص گذشت از قصاص

به گزارش رکنا، پدری از 13 سال قبل به اتهام قتل عمد روزها و شب های خود را در زندان سپری می کرد.می گفت ناخواسته مرتکب این جرم شده است و تاوانش را هم با سپری کردن سال های عمر خود در کنج عزلت حبس پس داد.با ندیدن قد کشیدن فرزندانش، حضور نداشتن در روز تولد نوه اش و با حسرت آغوش کشیدن همان نوه!

می گوید به خاطر شغلش که راننده کامیون بود یک عمر در سفر بود و برای فرزندانش پدر تلفنی بود! بعد تصادف منجر به قتل با همان کامیون باعث شد به زندان بیفتد و باز هم پدر تلفنی برای فرزندانش باشد.

«داشتم از چهارراه عبور می کردم که با آن مرحوم بحثم شد.چهارراه بعدی با همان فرد تصادف کردم و فوت کرد.اما به خاطر جر و بحث چند دقیقه قبل ما نتوانستم قاضی پرونده را قانع کنم که من به عمد او را زیر نگرفته بودم و متهم به قتل عمد شدم و حکم قصاص برایم صادر شد.»

سه بار تا پای چوبه دار رفت و هر بار خانواده مقتول با بزرگواری از حق قصاص گذشت کردند.

بالاخره با همت واحد صلح و سازش دادسرای جنایی تهران که با نام یاران نجات فعالیت دارند، با کمک های مردمی که به حساب موسسه یاران نجات واریز شد،وجه المصاحه تامین شده و نور امید دوباره زندگی برای متهم پرونده و خانواده اش تابیده شد.

صبح امروز اولیای دم با حضور در دادسرای جنایی تهران از قصاص اعلام گذشت کردند.

هیئت صلح و سازش تحت نظارت مستقیم دکتر محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران برای اخذ رضایت از پرونده های مشابه در تلاشند تا اعدامی های دیگری را به زندگی بازگردانند.

در صورت تمایل با واریز وجه نقدی در کار خیر آزادی زندانیان محکوم به قصاص همراه صلح یاران دادسرای جنایی تهران باشید.

شماره حساب

0227650207004

شماره کارت

6037-9981-8072-8593

شبا

IR030-170-0000-0022-7650-2070-04

به نام غلامرضا پیکانی- افسون علیمرادیان-شاهدحلاج

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ساعات اداری با واحدمردمی صلح و سازش مستقر در دادسرای جنایی تهران با شماره ۶۶۶۴٠۶١٩ داخلی ٣٩٧ تماس بگیرید

لازم به ذکر است که این حساب از طرف دادسرای جنایی تهران مجوز رسمی دارد

 

کدخبر: 797266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟