جاسازی جالب وسایل سرقتی در گونی برنج / دزد باهوش دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ ضرغام آذین گفت: در پی افزایش سرقت محتویات خودرو در محله چیتگر و اطراف دریاچه چیتگر دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری 181 وردآورد قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت متهم را شناسایی کردند افزود: حین گشت زنی در محله چیتگر متهم با همان مشخصات اعلامی در حال سرقت از خودروی پارک شده ای را مشاهده و سریعا وارد عمل شده که در یک عملیات غافلگیرانه متهم حین سرقت دستگیر شد و در بررسی گونی برنجی که همراه داشت تعدادی لوازم سرقتی خودرو از جمله ضبط و باند و فلش مموری و عینک آفتابی و... کشف شد.

سرکلانت دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 42 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت تجهیزات و لوازم خودرو در محله چیتگر اعتراف و اظهار داشته پس از سرقت لوازم را داخل گونی برنج پنهان کرده تا ماموران به وی شک نکنند .

سرهنگ آذین با اشاره به اینکه با توجه به سرقت های رخ داده و اظهارات متهم تا کنون 14 نفر از مال باختگان شناسایی شدند در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

کدخبر: 781076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟