حنیف عمران زاده: از فصل بعد همه لابی می کنند و درهای استادیوم را می بندند! / اتفاق های لیگ یک خیلی مشکوک است

حیف عمران زاده در مورد اتفاق هایی که در لیگ یک در حال رخ دادن است به خبرنگار رکنا گفت: 27 هفته از لیگ یک گذشته و برخی از اتفاق هایی که رخ می دهد واقعا خنده دار است. هر بازی یک پنالتی به ضرر ما گرفته نمی شود در حالی که برای برخی از تیم ها با یک اشاره پنالتی گرفته می شود.

او ادامه داد:  یک سرچ بزنید متوجه می شوید برای برخی از تیم های بالای جدولی 15، 16 پنالتی گرفته شده است اما برای تیم ما کلا 2 پنالتی گرفته شده و حداقل 10 پنالتی ما هم گرفته نشده است.کارشناسان داوری باید به این مسائل ورود کنند. آخرای فصل است و باید نظرات ها خیلی بیشتر شود.

مربی چادرملوی اردکان  از برنامه های تخصصی لیگ یک خواست بیشتر روی بحث داوری ورود کنند:  من از مجری برنامه فوتبال یک می خواهم سه کارشناس بیاورند و صحنه ها را مرور کنند که در حق تیم ها اجحاف نشود. ما فقط حق مان را می خواهیم و چیزی بیشتر از آن را درخواست نکرده ایم. خواهش می کنند بررسی کنند پنالتی هایی که به نفغ برخی از تیم های بالای جدولی گرفته می شود درست است یا نه.

عمران زاده در مورد اتفاق های عجیب بازی استقلال ملاثانی و فجرسپاسی و برگزار نشدن بازی هم گفت: اتفاق های بازی فجر سپاسی خنده دار است. مگه صبح بازی مسوول فدراسیون نباید از استادیوم بازدید کند؟ چطور متوجه نشده اند که استادیوم غدیر در اختیار استقلال ملاثانی قرار نمی گیرد؟ اگر ناظر بازی  10 صبح به استادیوم غدیر می رفت می توانستند استادیوم تختی را هماهنگ کند. بعد هم مشخص می شود مدیران ارشد باشگاه استقلال خوزستان شیرازی هستند. استقلال ملاثانی در خانه باخت ندارد و این اتفاق ها جای شک دارد.اینطوری تیم ها از فصل لابی می کنند و در استادیوم را می بندند و جای تبانی باز می شود . اینطور مسائل جای شک دارد.

مربی چادرملو در پایان گفت:  آقایان مدیر در شهر اردکان و استان یزد،  تیم ما مظلوم است. بخواهید تیم بالا بیاید شما هم باید مثل بقیه استان ها از ما حمایت کنید.  برای یک عده زور دارد سعید اخباری دارد تیم بالا می آورد و از ما حمایت نمی کنند. آن دوره تمام شد که یک سرمربی حتما باید قبلا فوتبال بازی کرده باشد. تیم ما اینقدر خوب است که در یک چهارم نهایی جام حذفی تنها نماینده لیگ یک هستیم، استقلال و پرسپولیس حذف شده اند اما ما هستیم. ما فقط درخواست احترام بیشتری داریم و چیز زیادی نمی خواهیم.

کدخبر: 992365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟