پرسپولیس با یک گل به آرامش رسید/ پایان 2 ماه ناکامی با کمک حریف! + فیلم گل

به گزارش رکنا، پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز (شنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هوادار تهران رفت.

این بازی در نهایت با یک گل به سود پرسپولیس به اتمام رسید تا گل محمدی و شاگردانش با پیروزی به استقبال دربی پایتخت بروند.

با این نتیجه پرسپولیس پس از 6 بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید تا با 20 امتیاز و 2 بازی کمتر نسبت به ذوب آهن و ملوان که در رده پنجم و ششم ایستاده‌اند و تراکتور رتبه سومی در جایگاه چهارم قرار بگیرد. 

تیم محمود فکری نیز با متحمل شدن ششمین باخت فصل خود با 10 امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

لحظات حساس بازی:

دقیقه ۷: نبیل باهویی با یک چرخش تماشایی در محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد که ضربه او به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.

دقیقه ۲۰: حرکت در عرض سعید صادقی با دخالت مهدی عبدی به مهدی ترابی در محوطه جریمه رسید و شوت ستاره سرخ‌ها در سمت راست محوطه پس از برخورد به صائب محبی درون دروازه جای گرفت.

دقیقه ۴۵: شوت تماشایی میلاد سرلک به شکلی خطرناک از کنار دروازه هوادار بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: حرکت پرسپولیس از سمت راست با شوت بی دقت عمری به کنار دروازه هوادار خورد.
دقیقه ۶۷: حمله خطرناک پرسپولیس با حرکت صادقی و پاس کات بک به نبیل باهویی به گل تبدیل شد اما داور گل را به دلیل اوت شدن مردود اعلام کرد.
دقیقه ۸۲: موقعیت ایستگاهی چسبیده به محوطه با خطا روی عمری برای پرسپولیس به دست آمد که ضربه محکم کنعانی پس از برخورد به دیوار دفاعی به کرنر رفت.
دقیقه ۳+۹۰: حمله فوق العاده پرسپولیس، سورگی دانیال را راه انداخت و با پاس خوب او عمری در موقعیت گلزنی قرار داشت اما تکل عمری توپ را به چارچوب خالی هوادار نرساند.

 

ترکیب ابتدایی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و نبیل باهویی

سرمربی : یحیی گل‌محمدی

 

ترکیب ابتدایی هوادار:

علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مهدی عبدی، محسن سفید چقایی، مرتضی منصوری، محمد چهارمحالی، مهدی گودرزی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی، عبدالکریم اسلامی

سرمربی : محمود فکری

کدخبر: 953584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟