واکنش عجیب تنها نماینده رسمی عرضه پکیج‌های جام جهانی 2022/ هیچ مجوزی نداریم! + فیلم

به گزارش رکنا، علی اکبر سلطانی مدیر پشتیبان علی بابا درخصوص آسودگی سفر مشتریان گفت:  کار ما همراهی با مشتریان است، زمانی که مسافران در حال بررسی شهرها، ویزا، هتل‌ها روزهای اقامت، قیمت‌ها شرایط سوییت، را پاسخگو هستیم. واحد پشتیبانی ما یک تیم ۳۵۹ نفره است که قبل از خرید پیکیج، در حین خرید و بعد از آن مشتری را همراهی میکند، به عنوان مثال سال گدشته یک میلیون و یازده هزار تلفن داشتیم. خداراشکر علی بابا این توانایی رو دارد که هر امکاناتی که تمام آژانس‌های دنیا ارائه میکنند را ارائه کند. ما تیممان را برای جام جهانی توانمند کردیم. ساعت‌ها به آن‌ها اموزش دادیم. خط مشاور خرید جداگانه را تهیه کردیم و حتی ممکن است مشتریان در قطر سوال و یا مشکلی داشته باشند که ما آن زمان هم ۲۴ ساعته در دسترس هستیم تا مشکل آن‌ها با پشتیبانی ما هرچه سریع‌تر انجام و رفع شود.

وی ادامه داد: سعی کردیم تمام راه‌های ارتباطی راحت را برای مشتریان فراهم کنیم. به دنبال بهترین تجربه برای مسافرلن جام جهانی قطر هستیم.

همچنین آرش خسرویان مدیربازاریابی علی بابا درخصوص انتخاب برنامه‌ای مثل جام جهانی اظهار داشت: اگر سفر را در نظر بگیریم سفر از جایی شروع میشود که رویاپردازی انجام میشود. تمام تلاش ما این است که فردی قرار است برای سرمایه‌گذاری علی بابا را انتخاب کند جام جهانی یک سفر است و فقط برای تماشای فوتبال به آنجا نمی‌رویم. یک کشوری که میزبان جام جهانی است از چندین سال قبل شهرهای ان کشور را برای این ایونت اناده میکند.

وی ادامه داد: موضوع دیگر سفر به جام جهانی یک تجربه شایسته برای سفر است اصلا با هزینه کم انجام نمی‌شود. در جام جهانی‌های قبلی بسیاری از افراد با بی اعتمادی تمام پکیج‌ها را خریداری می‌کردند ولی بازدهی درستی نداشت. به همین خاطر پس از مذاکراه با فیفا دوست داشتیم سفر شایسته ‌ای را برای مردم تهیه و تنظیم کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 804248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟