مقانلو: دروغ نمی‌گویم، حال تکواندو خوب نیست/ اهل بهانه‌جویی نیستم

بیژن مقانلو در گفت و گو با رکنا، در خصوص شرایط فعلی تکواندوی ایران اظهار داشت: به شما دروغ نمی‌گویم چون وضعیت تیم ملی با ایده‌آل‌های مدنظر من فاصله زیادی دارد و در مجموع حال تکواندو زیاد خوب نیست اما این اوضاع با کمک تیم مدیریتی، تلاش کادرفنی، همت تکواندوکاران و کمک رسانه‌ها درست شدنی است.

وی افزود: در تیم من همه چیز شفاف بوده و انتخابی‌ها و راه رسیدن به تیم ملی برای همه مشخص است. مطمئن باشید همیشه حق را به حقدار می دهم چون این موضوع انگیزه را بین بازیکنان افزایش می دهد.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره شرایط هوگوپوشان کشورمان در رنکینگ تصریح کرد: بارها در این خصوص توضیح داده ام و متاسفانه شرایط از آن چیزی فکر می کنید بدتر است اما این باعث نمی شود که دست از تلاش برداریم و همه چیز را گردن این و آن بیندازیم. در تیم من هرکسی بیشتر تلاش کند، موفق خواهد شد و سالها تجربه پپشت حرفهای ما است و مطمئن باشید برای تک تک روزهای پیش رو برنامه داریم.

مقانلو ادامه داد: وقتی در یک تیم تنها 4 بازیکن گرندپریکسی حضور دارند و چندین بازیکن با پتانسیل خام برای کسب تجربه کار می‌کنند، قطعا کار کادرفنی خیلی دشوار می شود اما در ورزش هیچ چیز غیرممکن نیست.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطرنشان کرد: زمان لازم داریم تا بازیکنان را آماده کنیم تا بتوانند با بهترین های دنیا مقابله کنند و در این راه نیاز به حمایت داریم. همه می دانند که بیژن مقانلو اهل بهانه جویی نیست اما کار دشواری در پیش است و سخت ترین روزهای کاری خودم را در پیش دارم.

 

کدخبر: 773131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟