رضا رشیدپور جزییات دستمزد برنامه حالا خورشید را فاش کرد! + فیلم
حجم ویدیو: 11.43M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

به گزارش گروه هنری رکنا، با انتشار خبر دستمزد چهل میلیون تومانی رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید، برای این برنامه، ویدئویی از خود منتشر کرد .

رشیدپور به احترام مردم و ثبت در تاریخ، در این باره توضیح داد: " به دلیل کمبود امکانات داخل سازمان، برنامه حالا خورشید در خارج از سازمان پخش می شد، بنابراین هزینه تولید، شامل رقم هایی مثل اجاره استودیو در خارج از سازمان، اجاره تجهیزات فنی، حدود 50 تا 70 نفر پرسنل متخصص که در فصل های مختلف حالا خورشید من را همراهی می کردند ، چندین نفر مجریان و گزارشگران محترم که در کنارم بودند. مهمان هایی که برای حضور داخل استودیو، برخی از آن ها دستمزد دریافت می کردند و میهمانانی که از شهرستان می آمدند ، پول بلیط هواپیما و هتل و... و دکورهای متعدد در فصل های مختلف حالا خورشید، ساخته می شد."

مجری برنامه حالا خورشید ادامه توضیح داد که با احتساب هزینه های تولید که تنها بخشی از آن گفته شد، کل بودجه برنامه حالا خورشید برای هر اپیزود در اوایل کار حدود 17 میلیون تومان و در اواخر کار حدود  22 میلیون تومان بوده است و یک میانگین ریاضی نشان می دهد که کل تولید حالا خورشید برای هر اپیزود زیر 20 میلیون تومان بوده است که این رقم مشمول مالیات، بیمه و کسورات قانونی هم شده است.

رشید پور در ادامه اسناد و مدارک مربوط به این قرادادها و پرداخت ها را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

رضا رشید پور مدارک

رضا رشید پور مدارک

رضا رشید پور مدارک

رضا رشید پور مدارک

او علاوه بر انتشار این ویدئو و مدارک در صفحه اش خبر از شکایت در خصوص این تهمت داد و نوشت: " همچنین شکایت رسمی من درباره‌ی انتشار تهمت حقوق چهارصد و سی و سه میلیون تومانی و یا دریافت چهل میلیون تومان به عنوان دستمزد اجرا برای هر قسمت حالاخورشید تقدیم دادسرای محترم فرهنگ و رسانه شده است."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 558514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مونا آجورلو
آیا این خبر مفید بود؟