نمایشگاه آثار بهنام کامرانی در گالری آرتیبیشن

به گزارش رکنا، «امروزِ دیروز» ‌ نام مجموعه‌ی اخیر از بهنام کامرانی با نگاه به بازنمایی و عدم بازنمایی در هنر معاصر است. او میان مدیوم عکس و نقاشی فاصله‌گذاری کرده است. آثار کامرانی در این مجموعه بر پایه‌ی عکس‌های قدیمی اما در مسیر و با نتیجه‌ای معاصر خلق شده و در کنار چیدمان و ویدئو به نمایش درمی‌آید.

بهنام کامرانی، هنرمند و پژوهشگر نام‌آشنای هنرهای تجسمی در بخشی از بیانیه‌ی این مجموعه نوشته: «پرسش از نقاشی یا عکاسی؟ پرسش از بازنمایی، از تاریخ ، از چهارچوب‌های حاشیه و حاشیه‌بندی . مجموعه‌ی ((امروزِ  دیروز )) برای من فراتر از نقاشی یا از آن خودسازی عکس‌های خانوادگی است . سنجیدن ظرفیت‌های نقاشی  و تعمق در امکانات پیش کشیدن  تصاویر است . بازگشت به دیدنِ دیده شده‌هاست در آلبوم‌هایی از خانواده و دیگران: قدرت پدر در اوج جوانی، زیبایی زنی ناشناس بر چمن‌ها یا میزی چیده شده در حیاط به وقت تابستان و لباس‌ها و ژست‌ها در مکان‌ها».

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز تا تاریخ سه‌شنبه، 18 اردیبهشت از ساعت 11:00 تا 20:00 و روزهای جمعه از ساعت 16:00 تا 20:00 در گالری آرتیبیشن حضور یابند.

نشانی گالری آرتیبیشن: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پل پارک‌وی، رو به روی بانک صنعت و معدن، پلاک 2798، مجموعه‌ی آرتهال

 

کدخبر: 992146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟