نمایش و نقد فیلم «عامه‌پسند» در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران ، فیلم سینمایی عامه‌ پسند ساخته سهیل بیرقی یکشنبه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۸ در ششصد و نهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور سهیل بیرقی (نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان)، آنتونیا شرکا (منتقد)، زهرا اردکانی‌فرد (تحلیلگر زنان و سینما)، کورش جاهد (کارشناس مجری) و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زنی خانه‌دار و میانسال در آستانه شصت سالگی، وقتی می‌فهمد که همسرش به شکلی حقارت‌بار به او خیانت کرده، تصمیم می‌گیرد با برگشتن به شهر زادگاه خود، شیوه زندگی خود را تغییر دهد اما تغییرات او چندان عامه‌پسند و مورد تایید مردم نیست...

«عامه‌پسند» محصول سال ۱۳۹۸، تکمیل سه‌گانه‌ سهیل بیرقی درباره زنان جامعه است که فاطمه معتمدآریا به همراه هوتن شکیبا و باران کوثری نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سایت ایران‌تیک مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز از نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.

کدخبر: 978803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟