سردبیر هاناخبر: رکنا قابل احترام و اعتماد است + فیلم

به گزارش رکنا، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از روز گذشته 29 بهمن 1402 در مصلی تهران کار خود را آغاز کرد و در غرفه پایگاه خبری رکنا هم مهمانان ویژه ای حاضر شدند؛ یکی از این عزیزان اهل رسانه امیر ایزددوست، سردبیر هاناخبر بوده است که به همراه جمعی از همکارانش با لباس های محلی مربوط به منطقه زندگی شان برای مدتی در غرفه رکنا حضور یافت و با فعالیت رسانه خود ما را آشنا کرد. او در صحبت هایش گفت؛ هاناخبر به مرکزیت بوکان است و در 5 استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان و کرمانشاه در حال فعالیت است. هاناخبر دارای بیشترین تعداد خبرنگار در مقایسه با همه رسانه های برخط کشور است. در این 5 استان فعالیت می کنیم و از خبرنگاران خوب و زبده ای بهره مندیم.

گفتگو با سردبیر هانا خبر

به گفته سردبیر هاناخبر اولویت آنها پوشش اخبار و اتفاقات این 5 استان است. البته اخبار سراسری هم دارند و تا حالا توانسته اند خیلی خوب پیش بروند و همزمان با کار خبری به آموزش و تربیت نیروی انسانی نیز می پردازند. او افزود: می خواهیم اصولی، منطقی و درست به شکل پله پله پیش برویم تا بتوانیم بعد از 10 سال به یک خبرگزاری بین المللی یا خبرگزاری منطقه ای حداقل تبدیل شویم که هم در شمالغرب و غرب کشور و هم در مناطق اقلیم کردستان، عراق، ترکیه، سوریه و کشورهای هم مرز و نزدیک مان کار کنیم و درحال پایه ریزی و برنامه ریزی برای این هدف هستیم تا کار را اصولی پیش ببریم.

طبق اعلام سردبیر هاناخبر ، آنها 36 دفتر شهرستانی دارند که همه از نیروهای کاربلد هستند و ساختمان مرکزی شان را هم دارند. در هاناخبر به 3 زبان فارسی، کردی و ترکی فعالیت می کنند. او به مدیر مسئول رکنا گفت: در ساختمان مرکزی مان محل اقامت برای مهمانان ویژه و خبرنگاران و رسانه های دیگر داریم که اگر شما و همکاران تان هم تشریف آوردید مجبور نباشید به هتل بروید.

سردبیر هاناخبر در پایان حرف هایش درباره رکنا گفت: به عنوان سردبیر هاناخبر می گویم که رکنا را دوست دارم و روزانه چندین مرتبه از رکنا حداقل خودم بازدید کرده و اخبارش را دنبال می کنم. اخبار رکنا قابل اعتماد است و در منطقه کردنشینی که قرار داریم رسانه شما را می شناسند و به عنوان یک رسانه قابل احترام به شما نگاه می کنند.

کدخبر: 973635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟