فیلم گفتگوی رشیدپور با محمد آلبانو خواننده اکباتان تهران / رشیدپور از مردم چه خواست؟

به گزارش رکنا، رضا رشیدپور ، مجری سرشناس کشورمان در یک پست اینستاگرامی به مخاطبان فردی را به نام محمد آلبانو معرفی کرد؛ کسی که خیلی زیبا کارهای بسیاری از خوانندگان و بزرگان موسیقی ایران را مانند محسن چاووشی، کوروش یغمایی و ... در خیابان ها و در محله اکباتان می خواند و برای مدت زیادی ترند فضای مجازی بود.

رضا رشیدپور با او گفتگویی را انجام داده بود که به دلیل طولانی بودن آن که حدود 40 دقیقه بود در اینستاگرام نمی شد آن را منتشر کند و در فضای یوتیوب هم دوست نداشت این مصاحبه را منتشر کند چراکه معتقد است باید هنر این هنرمند ایرانی بسیار بیشتر از این فضاها دیده شود؛ بنابراین بهترین ایده ای که به ذهنش رسید این بود که فایل فیلم را در تلگرام خود بگذارد و از مردم خواست که هر کس در حد توان خود سهمی را در شناساندن این هموطن ایرانی هنرمند به همه داشته باشد که ما هم در پایگاه خبری رکنا این خبر و فیلم را منتشر کردیم تا با هنر محمد آلبانو بیشتر آشنا شوید.

محمد آلبانو کیست؟

محمد آلبانو 71 ساله است و یک دختر دارد. او همسرش به حرفه پرستاری می پرداختند. او مدتی را در استانبول ترکیه همراه خانواده زندگی کرد و در کافه ها و رستوران ها می خواند. خانمی به نام شبنم بسیار او را تشویق می کرد که بخواند که به دوران کرونا برخورد کردند و همه کاسبی ها ازجمله رستوران ها تعطیل شد اما باز هم شبنم دلگرم بود که پس از فروکش کردن ویروس کرونا بازارها داغ می شود و خواندن آلبانو در کافه رستوران ها رونق قبل خود را می گیرد.

متاسفانه این اتفاق نیفتاد و این هنرمند کشورمان پس از 2،3 ماه که از پس انداز خود خوردند نتوانستند برای گذران زندگی در ترکیه بمانند و به کشور بازگشتند. در ایران یک بلاگر به نام روشنک استعداد او را کشف کرد و مدت ها او در محله اکباتان می خواند و بنابراین همیشه از مردم اکباتان تشکر می کند چراکه خودش تولد دوباره موسقی اش را از اکباتان می داند. در پایان مصاحبه محمد آلبانو برای خوانندگان پیشکسوت ایرانی مخصوصا کوروش یغمایی و سیاوش قمیشی آرزوی سلامتی کرد و علاقه خود را به آنها ابراز کرد.

کدخبر: 971441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟