فال ابجد امروز / 18 تیر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 3.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

فال ابجد ، فال ابجد ، فال ابجد ، فال ابجد ، فال ابجد

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر : امروز کارهای تان را جدی می گیرید و حداکثر تلاش خود را برای انجام هر کدام از آنها خواهید کرد. با این حال حتی اگر اطرافیان تان متوجه این مسئله نشوند، همزمان در عالم فکر و خیال تان نیز غرق شده اید. با این حال این موضوع نه تنها تاثیر منفی روی عملکردتان نخواهد گذاشت بلکه شاید حتی بتواند به بهتر شدن آن نیز کمک کند، چرا که ممکن است ناگهان ایده های خلاقانه ای در رابطه با کارتان به سرتان بزنند. حتی اگر این ایده ها در نگاه اول کمی عجیب و غریب به نظرتان رسیدند هم آنها را با دیگران در میان بگذارید. هر ایده موفقیت آمیزی قبل از اینکه به حقیقت بپیوندد یک رویا بوده است. امروز می تواند برای شما روز تغییرات باشد، این تغییرات را آگاهانه و بر اساس نیازهای تان انتخاب کنید.

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج د د

تعبیر : احساس می کنید بیش از اندازه وقت و انرژی خودتان را صرف دیگران کرده اید و آنها هم قدر این از خود گذشتگی شما را نمی دانند، شاید بهتر باشد کمی تغییر رویه بدهید. شما در یکی از نقاط عطف رابطه عاطفی تان قرار گرفته اید، چراکه باید تصمیم بگیرید یا یک قدم جلوتر رفته و این رابطه را جدی تر کنید و یا عقب نشینی کرده و خودتان را به احساس امنیتی که به دنبالش هستید برسانید. بهتر است مواظب باشید، زیرا امروز اگر منطق تان را به کار نگیرید ممکن است تصمیمات و انتخاب های اشتباهی داشته باشید. هر تصمیم مهمی در این زمینه را برای چند روز هم که شده به تعویق بیندازید. وقتی ذهن آشفته تان به آرامش برسد با خیال راحت و اعتماد به نفس بیشتر خواهید توانست تصمیم گیری کنید.

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر :  امروز دست به هیچ گونه فعالیت اقتصادی نزنید، چراکه اوضاع زیاد به نفع شما نیست، فردا هم برای این کارها وقت خواهد بود. با وجود این که به نظر می‌رسد امروز روزی عالی برای عشق‌ورزی باشد، اگر در مکالماتی که در این زمینه دارید با صراحت در مورد اهداف و انگیزه های تان صحبت نکنید به مشکل برخواهید خورد. در هر صورت این را در نظر داشته باشید که رویاهای تان می تواند به واقعیت تبدیل شود ولی این شما هستید که باید قدم اول را بردارید. شجاع باشید و برای آنچه می خواهید تلاش کنید، اگر سریع حرکت نکنید هرگز نخواهید فهمید چه چیزی در انتظارتان است.

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : د ب آ

تعبیر : اعتماد به نفس شما به طور خیلی ناگهانی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است و به شما انگیزه می دهد تا مانعی که بر سر راه تان قرار گرفته را از میان بردارید. متاسفانه این موج جدید مثبت اندیشی به آن سرعتی که شما انتظار دارید نتیجه بخش نخواهد بود. با این حال تلاش و پشتکار همراه با صبوری برای رسیدن به اهداف تان حتی اگر امروز نتیجه چندانی نداشته باشد هم باعث رضایت خاطر شما خواهد شد. با وجود آنکه خودتان را برای کارهای کاملا متفاوت آماده کرده اید بهتر است برای مدتی به همین مسیرتان ادامه دهید تا به خودتان شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت بدهید. هیچ گاه قدرت و اثر داشتن پشتکار را دست کم نگیرید.

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر : شاید در حال حاضر احساس خوبی نداشته باشید و کمی بهم ریخته باشید. همیشه سعی دارید در هر موقعیتی که قرار می گیرید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنید اما اگر امروز شرایط آنطور که دل تان می خواهد نباشد نسبت به آینده و رویاهای تان احساس بی تفاوتی می کنید. این که انتظار داشته باشید همه چیز به همان سرعتی که در ذهن تان می گذرد اتفاق بیفتد غیر منطقی است و نباید افکار و انتظارات خود را با واقعیت اشتباه بگیرید. چه باور داشته باشید چه نه، زمان به نفع شما پیش می رود، پس نگران نباشید.

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ب د آ

تعبیر : شما امروز ایده های بزرگی درباره آنچه می خواهید به دست آورید در سر دارید ولی واقع بین بودن در این مورد اهمیت بسیار زیادی دارد، در غیر این صورت با ناامیدی مواجه خواهید شد. اگر درگیر احساسات تان شوید توجه و تمرکزتان را از دست خواهید داد و نخواهید توانست به کارهای تان برسید. خوشبختانه شرایط زندگی تان به آن پیچیدگی و سختی که خودتان فکر می کنید نیست. اگر زاویه دیدتان را گسترش داده و نگرشی عمیق تر داشته باشید مشکلات و تنش های موجود در رابطه عاطفی تان بهبود پیدا خواهد کرد. برداشتن قدم های کوچک همراه با کسی که دوست دارید می تواند انرژی مثبت و امیدی که به آن نیاز دارید را به شما ببخشد.

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : ب ج آ

تعبیر : در مورد موضوعی در حال تحقیق هستید اما احساس می کنید اطلاعات لازم سخت تر از آنچه انتظارش را دارید به دست می آید. ناامید نشوید زیرا با مقاومت شما همه چیز به بهترین شکل ممکن به نتیجه خواهد رسید و با اطلاعاتی که به دست می آورید می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. شما چیزی را از شریک زندگی تان پنهان می کنید اما بدانید که او افکار شما را می خواند. بنابراین بهتر است که دست از پنهان کاری بردارید و صادقانه حرف دل تان را بزنید.

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر : امروز خودتان یک جا و ذهن تان جای دیگری ست. مسائل مالی ذهن شما را درگیر کرده است اما درست از آنجا که انتظارش را ندارید، دست یاری به سمت تان دراز می شود. اگرچه روز سخت کاری در پیش خواهید داشت اما در انتهای شب دیدن یک فیلم یا حرف زدن با یک دوست می تواند حال شما را سر جایش بیاورد. امروز فرصت خوبی است تا در مقابل شریک زندگی تان بنشینید و حرف هایی که باید را بزنید. او حق دارد که حقیقت ذهن شما را بداند، حتی اگر ناراحتی و دلگیری پیش آید.

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر : امروز احساسات گذشته باز به سراغ تان می آید و ذهن تان را درگیر می کند. دلیلش را نمی دانید اما نمی توانید به راحتی از شر آنها خلاص شوید. بهتر است قلمی به دست بگیرید و آنچه به ذهن تان می آید را روی کاغذ بنویسید. با این کار می توانید نظم بیشتری به ذهن تان دهید. در مورد موضوعی سعی دارید تا با شریک زندگی تان صحبت کنید اما این فرصت برای تان فراهم نمی شود. بهتر است به جای منتظر بودن، خودتان این فرصت را به وجود آورید وگرنه دیر می شود.

فال ابجد دی

دی

 

ابجد فال شما : د ب د

تعبیر : احساس می کنید مسائل روزمره زندگی شما را محدود کرده اند، به ویژه اگر منتظر باشید اتفاقی جادویی بیفتد و همه چیز را عوض کند. امروز ممکن است یک نفر باعث عصبانیت و ناراحتی شما بشود اما قبل از آنکه هر نوع برخوردی کنید نگاهی به منبع اصلی این درگیری بیندازید، شاید ایرادی که از طرف مقابل تان می گیرید در واقع اشتباه خود شما باشد، نگاهی به آینه بیندازید و خودتان را ببینید. این فکر که هیچ کس شما را دوست ندارد حتی اگر جواب زنگ ها، پیام ها و ایمیل های تان را ندهند خیلی بچگانه است، این احساس مسخره را دور بیندازید. به جای این فکر های بی اساس به این بیندیشید که فرصتی برای پرداختن به خودتان برای تان فراهم شده است و با خودتان خلوت کنید.

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر : امروز ناراحتی یکی از دوستان، اعضای خانواده و یا همکاران تان فکر شما را به خود مشغول کرده است. شما از این که چیزی باعث ناراحتی این شخص شده است مطمئن هستید اما او تمایلی به صحبت کردن در مورد این موضوع و بیان افکار و احساساتش از خود نشان نمی دهد. سعی نکنید او را وادار کنید که در مورد دلیل ناراحتی اش با شما صحبت کند. خیال تان راحت باشد، شما دلیل ناراحتی این شخص نیستید، اما اگر بخواهید بیش از اندازه اصرار کنید باعث دلخوری او از خودتان خواهید شد. خودتان را کنار بکشید و اجازه بدهید که او خودش با مشکلاتش کنار بیاید؛ این کار به نفع هر دوی شما خواهد بود.

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر : امروز حس عجیبی دارید اما سعی می کنید که آن را نادیده بگیرید. بهتر است که این کار و نکنید زیرا احساسات تان می تواند شما را به راه درست هدایت کنند. از این که یک راه را چند بار بروید، هراسی نداشته باشید. این نه تنها شکست نیست، بلکه تجربه تان را زیاد و شما را برای مراحل بعدی آماده می کند. شما و شریک زندگی تان تصمیمی گرفته اید که عمل به آن تاثیر مهمی در زندگی تان دارد. پس درنگ نکنید و هرچه سریع تر به آن جامه عمل بپوشانید.

کدخبر: 801136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟