فال ابجد امروز / 15خرداد ماه + فیلم
حجم ویدیو: 4.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : آ د ب

تعبیر فال ابجد: احساسات شما در حال حاضر قوی‌تر است و ممکن است امروز مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می‌شود که احتیاط کرده و هوشیار باشید؛ برای اینکه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یک تصویر زیبا را کاملا بدون عیب و نقص تجسم کنید. هم اکنون به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می‌روید و باید این حرکت را کندتر کنید وگرنه با مشکلی پیچیده مواجه خواهید شد.

 

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : د ب آ

تعبیر فال ابجد: امروز وابستگی‌های تان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می‌کشاند اما ممکن است مطمئن نباشید که چگونه می‌توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتا شما درحالی که رو به جلو می‌روید مصمم هستید که این رابطه را کامل کنید اما حالا بیشتر دودل شده‌اید. عجیب اینکه نیازی نیست روشی را برگزینید که با آنچه قبلا انجام داده‌اید متفاوت باشد. هم اکنون عشقی که شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.

 

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د آ ب

تعبیر فال ابجد: اگر شما احساس می‌کنید که احتمال شکست خوردن وجود دارد قبل از آنکه دست به کار شوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل کنید. الان زمان این نیست که بینش خود را در مورد حقیقت تغییر دهید، برای اینکه حتی اگر خیلی با مهارت هم این کار را انجام دهید شما واقعا قادر نیستید توجیه کنید که چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل کرده‌اید.

 

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : ب آ د

تعبیر فال ابجد: در این اواخر کارهایی که از شما سر می‌زند کاملا با هم تضاد دارد. بعضی از کارهای تان ناشی از خرد بالای شماست و بعضی کارهای دیگری که انجام می‌دهید ناشی از بی تجربگی شماست. در کارهای تان بیش از حد احساساتی عمل می‌کنید به خصوص با فرا رسیدن فصل جدید هیجانات شما بیشتر شده به همین دلیل رفتارهای تان بیش از پیش از منطق دور شده است. توصیه می‌کنیم انعطاف پذیری را در همه کارهای تان حفظ کنید.

 

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: عموما شما توانایی این را دارید که با یک رفتار معقول با دیگران همکاری متقابل برقرار کنید. با وجود این امروز برای تان سخت است که تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل کردن به برنامه‌های خود ایجاد کنید. در حالی که شما از اصول خود پیروی می‌کنید عاقلانه‌ترین راهبرد این است که همه چیز را رها کرده و به خدا واگذار کنید.

 

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از رو به رو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد.

 

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: اگر شما بیش از اندازه تحت فشار قرار بگیرید ناراحت و آشفته می‌شوید. اینکه دیگران از شما چه انتظاراتی دارند اهمیتی ندارد چرا که می‌توانید بیشتر از انتظارات آنها کار کنید اما اگر به محدودیت های خود آگاه نباشید آن وقت مشکلات سر برمی‌آورند. به خاطر چیزهایی که نمی‌توانید تغییرشان بدهید اعتراض نکنید و غر نزید، برای اینکه این کار اوضاع را بدتر می‌کند. درعوض به دیگران اجازه دهید که بدانند چه کارهایی انجام می‌دهید و سپس بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید.

 

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر فال ابجد: شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برای تان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

 

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : ج ب ب

تعبیر فال ابجد: شما امروز احساس می‌کنید مثل توپ بیلیارد شده اید! از یک موقعیت فوق العاده دور می‌شوید تا موقعیت دیگری را به چنگ بیاورید! اوضاع امروز با برنامه های شما یا برنامه شخص دیگری هماهنگی ندارد. شما باید برنامه های خود را تغییر دهید تا با حوادث خارجی هماهنگی داشته باشد. تغییر دادن توقعات تان باعث می‌شود روز سخت شما تبدیل به روزی هیجان انگیز شود که سرشار از شگفتی‌ها نیز خواهد بود.

 

فال ابجد دی

دی

 

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر فال ابجد: امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می‌کوشید تا جایی که می‌توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارت های‌تان از شما بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی‌کند. شما می‌توانید با تمرکز کردن بر اهداف تان و بی توجه بودن به حرف های مردم از مجادله‌های بی‌خودی دوری کنید.

 

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر فال ابجد: شخصی امروز پیش شما می‌آید تا برای اتفاقی که برایش رخ داد چاره جویی کند و شما به او کمک می‌کنید،‌ راجع به استحکام بخشیدن به پروژه‌ای یا پیدا کردن یک راه حل ساده برای انجام بهترین کار. ذهن شما این توانایی را دارد که از هزاران جزئیات صرف نظر کند اما قادر نخواهد بود تصمیم درستی بگیرد که چه چیز مهم است و چه چیز نه؛ زیاد درگیر محاسبه و تجزیه و تحلیل نشوید. دلسوزی را چاشنی کارتان کنید تا بین کاری که به سختی رضایتبخش می‌شود تفاوت را احساس کنید تا دیگران را از لیاقت و کاردانی خود مبهوت کنید.

 

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : د آ ب

تعبیر فال ابجد: امروز خیلی دل تان می‌خواهد که کارهای‌تان را کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی ‌لذتبخشی باشید اما مسئولیت های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید از آنها فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یأس می‌کنید تضمین می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهای تان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

فال روزانه شخصی / 15خرداد ماه + فیلم

فال حافظ امروز / 15خرداد ماه با تفسیر دقیق + فیلم

کدخبر: 787376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟