اتحاد پژمان جمشیدی و سام درخشانی علیه جواد عزتی+عکس

فیلم سینمایی « تگزاس۳ » به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد از دوم خرداد اکران می‌شود.

قسمت اول «تگزاس» سال ۱۳۹۷ اکران شد و بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروخت و یک میلیون و ۷۲۲ هزار و ۴۳ تماشاگر داشت. در این فیلم پژمان جمشیدی و سام درخشانی که قبلا در سریال تلویزیونی «پژمان» (۱۳۹۲) و فیلم سینمایی «خوب، بد جلف» (۱۳۹۴) به عنوان زوجی کمدی در کنار هم بازی کرده و به موفقیت رسیده بودند، برای سومین بار در این فیلم در کنار هم ظاهر شدند. «تگزاس» داستان دو دوست به نام‌های بهرام (پژمان جمشیدی) و ساسان (سام درخشانی) است که در برزیل با گروهی خلاف‌کار درمی‌افتند. آلیس (گابریلا پتری) نامزد ساسان است و بعد زا ماجرا‌هایی که پشت سر می‌گذارند، همراه ساسان و بهرام به ایران می‌آید. قسمت اول «تگزاس» در سال ۱۳۹۷ دومین فیلم پرتماشاگر سال بود و با استقبالی که از آن شد، ساخت دنباله‌ای بر آن ایده‌ای پذیرفتنی برای سازندگانش بود.

تگزاس 3

قسمت دوم این فیلم را هم مثل قسمت نخستش مسعود اطیابی ساخت و ابراهیم عامری تهیه کرد، آن‌هم با حضور جمشیدی و درخشانی و پتری در نقش‌های اصلی و مهدی هاشمی و ژاله صامتی در نقش‌های مکمل. پس از بازگشت ساسان و بهرام و آلیس به ایران، معلوم می‌شود که مادر ساسان با پدر بهرام ازدواج کرده و درضمن خلاف‌کار‌های برزیلی در ایران به دنبال آن‌ها هستند. این فیلم در سال ۱۳۹۸ اکران شد و بیش از ۲۵ میلیارد تومان در گیشه فروش کرد و ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار نفر و ۹۴۰ نفر هم به تماشای آن نشستند. در آن سال میانگین قیمت بلیت برای این فیلم حدودا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان بود. این فیلم هم در جدول اکران سال ۱۳۹۸ در جایگاه دومین فیلم پرتماشاگر سال قرار گرفت، در حالی که فیلم‌هایی مثل «متری شیش و نیم» و «رحمان ۱۴۰۰» پشت سرش قرار داشتند.

ابراهیم عامریان و مسعود اطیابی به عنوان پرفروش‌ترین تهیه‌کننده و کارگردان تاریخ سینمای ایران از روز ۲ خرداد، به پشتوانه فیلم‌های پرفروشی که در چند سال اخیر با هم یا جدا از هم ساخته‌اند، قسمت سوم فیلمی را اکران می‌کنند که تماشاگران از آن خاطره خوبی دارند و احتمالا یکی از پرفروش‌های سال خواهد بود.

کدخبر: 998625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟