عکسی جنجالی از محمد رضا گلزار در کنار طرفدارش در خارج از کشور

محمدرضا گلزار در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود و الان هم جزو ثروت مند ترین بازیگران است.

دراینجا عکسی را در کنار یکی دیگر از طرفداران خانم پخش شده است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود. وی یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. محمدرضا گلزار در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ازدواج خود را با آیسان آقاخانی علنی کرد.

محمدرضا گلزار ستاره و سوپراستار دنیای سینما همیشه مورد توجه رسانه ها بوده و همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

امروز تصویری از او در کنار دو بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال یعنی امیرحسین فشنگچی و امین منوچهری در زمین بازی پدل منتشر شده است.

گلزار یکی از ستاره هایی است که بازی پدل انجام می دهد و حتی در دبی هم در یک باشگاه معروف به بازی می پردازد.

محمدرضا گلزار

برادرزاده زیبای گلزار

در مورد زندگی بردیا گلزار اطلاعات درست و دقیقی در دسترس نیست. اما مهم‌ترین نکته‌ای که می‌شود در مورد او گفت، بردیا گلزار هنرمند نیست و در حوزه بازیگری سررشته‌ای ندارد. تنها علت مشهور شدن او نیز تنها نسبت فامیلی با محمدرضا گلزار است.حدود چهار سال قبل بود که تصویری از بردیا گلزار در کنار برادرش محمدرضا گلزار منتشر شد که توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد.محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. عکسی از فرزند بردیا گلزار را در ادامه در پرشین وی می توانید مشاهده کنید .

محمدرضا گلزار و برادرش

برادرزاده گلزار

کدخبر: 940250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟