فیلم/ بلبل‌زبانی باورنکردنی ملیکا شریفی‌نیا مقابل فرامرز قریبیان در 8 سالگی!
حجم ویدیو: 4.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

ملیکا شریفی نیا تحصیلکرده رشته گرافیک می باشد که در کنار بازیگری عکاسی، تصویرسازی و گرافیک هم کار کرده است. ملیکا شریفی نیا در 5 سالگی با بازی در اویناز اولین تجربه خود را به دست آورد. ملیکا شریفی نیا با سریال مهمان مامان به اوج شهرت رسید. ملیکا شریفی نیا تجربه بازی با مادرش با آزیتا حاجیان را در سریال آشپز باشی تجربه کرد. ملیکا شریفی نیا در سال امیر رضا طلاچیان ازدواج کرد که خیلی زود از یکدیگر جدا شدند.

ملیکا شریفی نیا در این ویدیوئی که منتشر کرده 8 ساله است، ابتدا با لعبت تهرانی دیگر بازیگر خردسال گفتگو می کند، بعد فرامز قریبیان وارد کادر می شود.

چهره قریبیان مشخص نیست، اما از لحن صدایش می توان او را شناخت. ویدیو که قدری جلوتر می رود، چهره فرامز قریبیان هم مشخص می شود. او از ملیکا شریفی نیا می پرسد که چند فیلم بازی کرده است.

او با شیرین زبانی خاص خودش می گوید که در چند فیلم مثل پری، اوینار، دیدار در استانبول و دایان باخ بازی کرده است. قریبیان هم او را تشویق می کند.

ملیکا شریفی نیا نگفته که این ویدیو مربوط به چه سالی و کجاست. اما بررسی ما نشان داد که این ویدیو در پشت صحنه فیلم اشک و لبخند به کارگردانی شاپور قریب در سال 1373 فیلمبرداری شده است.

منبع: وقت صبح

کدخبر: 857260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟