جواد کاظمیان از دست رفت !  + عکس تلخ و نگران کننده !

به گزارش رکنا ، جواد کاظمیان متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ است ، جواد کاظمیان بازیکن بازنشسته فوتبال اهل ایران است.جواد کاظمیان در  باشگاه‌های سایپا، الاهلی امارات، پرسپولیس، الشعب امارات، الشباب امارات، عجمان امارات، الامارات امارات، سپاهان، تراکتور و صبای قم بازی کرده است. جواد کاظمیان فوتبال حرفه‌ای خود را با تیم جوانان سایپا شروع کرد و توانست به تیم بزرگسالان این تیم راه یابد. جواد کاظمیان در سال ۱۳۸۱  به الاهلی امارات پیوست اما او بعد از چند ماه به ایران بازگشت و برای سایپا و بعد از آن سه فصل برای باشگاه پرسپولیس بازی کرد. جواد کاظمیان بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان او به باشگاه اماراتی الشعب و بعد از آن در فصل ۲۰۰۷–۲۰۰۸ الشباب پیوست.

جواد کاظمیان بارها عنوان داشته است خیلی دوست دارد با مونیکا بلوچی ازدواج کند.

ظاهرا احوالات عجیب و آشفته جواد کاظمیان در فضای مجازی هنوز تمام نشده است. چرا که هوادارانش این روزها جز انتشار مطالب ناراحت کننده و گاها سوال برانگیز چیزی از او دریافت نمی کنند.

حتی کار به جایی رسیده که اغلب مخاطبین پیجش از او درخواست کرده اند با انرژی مثبت بیشتری به فعالیت بپردازد.

در همین رابطه و برخلاف خواسته کاربران، کاظمیان تصویری از چهره سرد و عبوثش به همراه مطلبی تعجب برانگیز از خودش منتشر کرده است.

جواد کاضمیان

به باور اکثر کاربران فضای مجازی نمی توان این احوالات غم انگیز کاظمیان را نمایشی خواند، چرا که ریشه در روزهای سخت  و طاقت فرسای گذشته اش دارد.

منبع : وقت صبح

کدخبر: 810259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟