تست : کدام لب بیشتر شبیه  لب شماست !  / شخصیت شناسی

به گزارش گروه ترجمه رکنا، لب ها نه تنها شخصیت فرد را منعکس می کنند، بلکه پتانسیل انرژی او را نیز منعکس می کنند.به لب های مردانه زیر توجه کنید ، کدام یک از آن ها را انتخاب می کنید ؟ با انتخاب صحیح شخصیت مرد را بشناسید .

1 لب

تست

آزادی برای شما بالاتر از هر چیز دیگری است. فرد مستقلی هستید که دستورات همسرتان را تحمل نمی کنید. ترجیح شما رابطه برابر است تا رابطه ای که با یکدیگر درگیر باشید .شریک زندگی شما نباید بیش از حد آزارتان دهد یا بد اخلاقی کند.

2 لب

تعطیلات و تفریح مورد نیاز زندگی روحی شما است . فرد ارتباطی هستید که زمان زیادی را با دوستان می گذرانید، مهمانی های سرگرم کننده و پر سر و صدا می روید . شما می خواهید که شریک زندگی تان بتواند با اقدامی خارق العاده شما را غافلگیر کند. کسالت و یکنواختی در روابط برای شما غیرقابل قبول است.

3 لب

تست

لطافت و اعتماد به نفس شاخص اصلی شماست . بیش از همه برای حقیقت ارزش قائل هستید و دروغ را خیلی زود متوجه می شوید  یک شریک احساسی تنها با صمیمیت و صراحت خود می تواند قلب شما را به دست آورد.

4 لب

 به طور طبیعی به کسی نیاز دارید که از شما مراقبت و محافظت کند .دنبال فردی هستید که بدون شما قدم برندارد .

5 لب

تست

شما فردی ملایم با روحیه جنگنده هستید که احتیاج به یک زن قوی اما با لطافت دارید . باید بدانید که همیشه شریک زندگیتان نگاهش خیره به شماست و باید او را تشویق کنید .

6 لب

 شما رویای یک خانواده بزرگ و شاد را دارید. فردی هستید که فرزندانتان را می پرستید و خانواده بزرگی را تامین می کنید ، نسبت به همسرتان وفادار و عاشق هستید و او را حمایت می کنید .

کدخبر: 771067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟