زیباترین و بانمک ترین دختران سه قلوی ایران / اینستاگرام ترکید + فیلم ها و گفتگوی اختصاصی

به گزارش رکنا، در اینستاگرام انواع صفحات با محتویات متفاوت به نمایش عموم در می آید که یکی از این صفحات بامزه که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده صفحه ای است به آدرس 3gholoha99 که همان طور که از اسمش پیداست در آن فیلم های مربوط به شیطنت ها و زندگی روزمره سه قلوها ی دختر ایرانی ساکن قم را می بینید که برای لحظاتی افکار منفی و دغدغه های زندگی روزمره را از شما دور می کنید. به همین بهانه گفتگویی را ابتدا با آقای همتی پدر این سه قلوهای شیرین و در ادامه با همسرشان خانم پناهی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

آقای همتی کمی از خودتان بگویید و اینکه چند سال دارید، شغل تان چیست و در چه سنی پدر شدید؟

محمدجواد همتی هستم متولد سال 1369 در قم. شغلم آزاد است. من در 25 سالگی با همسرم سپیده پناهی ازدواج کردم که ایشان در آن زمان 19 ساله بودند. 29 ساله بودم که پدر شدم.

حس و حال تان را وقتی برای اولین بار و همزمان برای سومین بار پدر شدید برایمان بگویید.

راستش انتهای سال 1398 بود و اوایل کرونا؛ در ماشین نشسته بودم که ناگهان همسرم به من گفت 2 هزینه سونوگرافی دیگر باید بدهیم. من سه قلو باردارم! اول شوکه شدم و به او گفتم که شوخی نکن! ولی وقتی دیدم جدی می گوید انگار آب سرد را روی سرم ریختند و به ما خیلی شوک وارد شد. اصلا نمی توانم حس و حال آن لحظه را توصیف کنم. حقیقتا خیلی استرس گرفتم.

آیا در رسیدگی به بچه ها به همسرتان کمک می کنید؟

تا 6 ماهگی بچه ها من اصلا نتوانستم سر کار بروم و خانه بودم و به همسرم کمک می کردم ولی بعد که سر کار رفتم متاسفانه کمتر شد کمک هایم در نگهداری از سه قلوها ولی وقتی به خانه می روم سعی می کنم بخشی از کارها را بر عهده بگیرم و کمک همسرم باشم. البته به جرات می گویم 90 درصد زحمت بچه ها بر عهده خانمم است.

سر و کله زدن خواهران سه قلو با پدرشان

اسم این سه قلوها چیست و آیا آنها همسان هستند؟ تاریخ دقیق تولدشان را بفرمایید.

در 3 مهر ماه 1399 خدا این سه قلوهای عزیز را به ما هدیه کرد و جالب است که من به عنوان پدر آنها در 3 تیر 1369 متولد شدم و درست 30 سال با آنها اختلاف سنی دارم. قل اول هدیه، قل دوم هلنا و قل سوم همتا نام دارد. آنها غیر همسان هستند و شبیه هم نیستند. البته به چشم برخی از دوستان خیلی شبیه هستند ولی من از همان روز اول که در بیمارستان دیدم شان چهره هایشان برایم متفاوت بود و به خوبی تشخیص شان می دادم.

دعای سال تحویل 3 خواهر سه قلو وقتی کوچکتر بودند

آیا برای تامین هزینه های 3 فرزندتان حمایت های مالی دولت به شما تعلق گرفت؟

بیت رهبری کمک مالی در این زمینه به ما کرد اما دولت خیر. طرحی را دولت طراحی کرده که در آن به والدین چندقلوهای متولد سال 1400 به بعد زمین تعلق می گیرد و یا می توانند در قرعه کشی ثبت نام خودرو شرکت کنند که ما چون سه قلوهایمان متولد سال 1399 بودند این طرح ها شامل حال مان نشد.

خب حالا کمی با مادر زحمتکش این سه قلوهای عزیز هم صحبت شویم. خانم پناهی عزیز چطور با همسرتان آشنا شدید؟

به طور کاملا سنتی ایشان با مادرشان به خواستگاری آمدند. البته ما فامیل دور هستیم.

برای رسیدگی به 3 کودک قد و نیم قد آیا تقسیم کار با همسرتان انجام داده اید؟

بله، خدا را شکر همسرم از همان اول تولد دختر هایمان خیلی کمک هایش بیشتر بود و البته همچنان ادامه دارد و تا جایی که بتواند کمک می کند.

همکاری پدر و مادر دخترهای سه قلوی قمی

مادر سه قلوها

آن لحظه که در سونوگرافی شما مشخص شد برای 3 فرزند باردار هستید چه حس و حالی داشتید؟

راستش اصلا باورم نمی شد و فقط به دکترم می گفتم که می شود یک بار دیگر سونوگرافی را بررسی کنید؟ و پاسخ می شنیدم که خانم! باید پول 2 سونوگرافی دیگر را هم واریز کنید. چون هر بچه یک سونوگرافی جدا حساب می شود.

تفریح سه قلوهای ایرانی با مادرشان

از سختی ها و شیرینی های بزرگ کردن همزمان 3 فرزند برایمان بگویید.

از سختی های سه قلوداری که هرچه بگویم واقعا کم است و می توان گفت که هیچ وقت آزادی برای خودت نداری. از صبح که از خواب بیدار می شوی باید سرپا بایستی تا آخر شب و هر روز خسته. در اینجای صحبت های خانم پناهی همسرشان هم وارد بحث می شود و می گوید: شب ها هم خوشحال می شویم که خدا را شکر دیگر برای امروز بچه داری تمام شد و چند ساعتی می توانیم بخوابیم و استراحت کنیم.

مادر سه قلوها ادامه می دهد که ولی شیرینی های زیادی هم سه قلو داشتن دارد، مثلا یک لقمه غذا وقتی می خورند انگار شما جان تازه می گیری و تازه روز اول است که مادر شدی. وقتی بچه ها بوسم می کنند، بغلم می کنند و شیرین زبانی هایشان را نشان می دهند واقعا خاص و زیباست.

خانواده سه قلوها

شما در اینستاگرام هم صفحه ای به نام سه قلوها ساخته اید که در آن زندگی روزمره و بیشتر زندگی سه قلوها را به اشتراک می گذارید؛ هدف تان از ساخت این صفحه چه بوده و چه چیزی را می خواهید به مردم و مخاطبان تان نشان دهید؟

اول این صفحه اینستاگرام را زدیم که عکس های بچه هایمان به یادگار برایمان بماند تا اینکه یکی ، دو عکس آنها وایرال شد و دیدم مردم انگار خیلی دوست دارند و خیلی از من سوال می کردند و کمک می گرفتند که ما یک بچه داریم و در بزرگ کردنش مانده ایم؛ شما چطور با 3 بچه می توانید زندگی را مدیریت کنید؟ یا مثلا از شیر خشک و پوشک و خیلی چیزهای دیگر سوال می کردند. همین امر باعث شد من خیلی انرژی بگیرم از آنها و حسی که به آنها می دادم و حسی که از آنها می گرفتم روی روحیه ام تاثیر مثبت گذاشت و خیلی پرانرژی تر شدم. خدا را شکر ناگهان به خودم آمدم و دیدم 500 هزار فالوور صفحه اینستاگرام سه قلوها دارد.

سه قلوها

آقای همتی! شما به عنوان پدر سه قلوها از بحث دور نشوید؛ آیا خانواده هایتان در رسیدگی به این 3 دختر گل و زیبا به شما و همسرتان کمک می کنند؟

تا 8 ماهگی بچه ها خانواده هایمان واقعا خیلی به من و همسرم کمک می کردند تا اینکه بعد از 8 ماهگی سه قلوها من و همسرم به خانه خودمان آمدیم. آنها همین الان هم هر کمکی که بخواهیم دریغ نمی کنندا و از همین جا از خانواده خودم و همسرم برای همراهی همیشگی و بی منت شان بسیار تشکر می کنم.

بدرقه پدر توسط سه قلوهای شیرین

چه آرزویی برای 3 دخترتان در آینده دارید؟

آرزو می کنیم که موفق باشند و خوشبخت و زندگی شادی را تجربه کنند. بتوانند دخترهای مفیدی برای کشورمان باشند و به علایق شان برسند.

سه قلوهای قمی

اگر از شیطنت های این دختر کوچولوها کلافه شوید یا از سختی راه بزرگ کردن همزمان 3 فرزند خسته شوید چه واکنشی نشان می دهید؟

بعضی مواقع که بچه ها باهم دعوا می کنند و همدیگر را می زنند من و همسرم باهم توافق کرده ایم که در این مواقع اگر یکی از ما صدایش را برای دعوا کردن بچه ها بالا برد طرف مقابل یادش بیاورد که از کوره در نرود و آرام باشد. به همدیگر بگوییم که این مسائل طبیعی است و اشکالی ندارد و این موضوع را سرلوحه زندگی مان در بزرگ کردن هدیه و هلنا و همتا قرار داده ایم.

دعوای سه قلوها و خرابکاری هایشان

اگر حرف ناگفته ای دارید بفرمایید.

آقای همتی در جواب به این سوال خبرنگار رکنا گفت که از همین تریبون می خواهم استفاده کنم و از همسرم که مثل یک فرشته زحمت می کشد برای بچه ها تشکر کنم. الهی همیشه سالم باشد و من به جرات می گویم که حتی یک روز نمی توانم خودم بچه ها را به تنهایی نگهداری کنم. دست همسرم را می بوسم.

از خانواده همتی تشکر می کنیم که وقت شان را با اینهمه مشغله رسیدگی به سه قلوها در اختیار رکنا قرار داده و به سوالات ما پاسخ دادند. برای پدر و مادر سه قلوها و همچنین 3 دختر شیرین زبان شان آرزوی سلامت و موفقیت می کنیم.

کدخبر: 944448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟