پیرمرد گرگانی جنگل نورد را ببینید + فیلم

به گزارش رکنا، در سفر به گرگان به جنگل ناهارخوران رفتیم که طبیعت بکر آن روح انسان را صیقل می دهد. مسیر پیاده روی شیب تندی داشت که البته عده ای جنگل نورد ساکن گرگان به طور منظم هر هفته به آنجا می روند. در بین افراد جنگل نورد چشم مان به یک پیرمرد افتاد که انرژی خوب و اراده شان برای عبور از این مسیر شیب دار نظرمان را جلب کرد. با او مصاحبه ای کوتاه را انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

او که خود را آقای نوروزی معرفی کرد پس از خیر مقدم گفتن به ما که مهمان استان گلستان و شهر گرگان بودیم درباره مکانی که در فیلم می بینید گفت که اینجا چشمه اول سفیدچشمه ناهارخوران است و اگر به بالا بروید پس از 10 دقیقه به چشمه دوم می رسید. از آب و هوا، برگ ریزان و طبیعت زیبای اینجا می توانید استفاده کنید. البته به خاطر پیاده روی این جنگل در روزهای تعطیل عده کمی می آیند اما در روزهای عادی عده زیادی به جنگل ناهارخوران می آیند و از اقوام مختلف سیستانی، ترکمن و ... در گرگان زندگی می کنند.

او در ادامه حرف هایش گفت که 30،35 سال است که هر هفته به همراه دوستانش چه برف ببارد، چه باران، چه هوا سرد باشد و چه گرم به جنگل ناهارخوران می آیند. این پیرمرد ورزشکار به جوان ها توصیه کرد که به ناهارخوران بیایند و ببینند که چقدر خوب می شود با ورزش انرژی مثبت تری را گرفت و تاکید کرد که جوان ها اشتباه می کنند به سمت قلیان می روند.

برای او و همه جنگل نوردان و کوهنوردان آرزوی سلامت و موفقیت داریم.

کدخبر: 963042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟