درمان تکرر ادرار با نبات + فیلم

به گزارش رکنا، نبات زعفرانی برای رفع خستگی های مفرط جسمی و فکری ناشی از کار زیاد بسیار موثر است.

نبات برای تقویت حافظه

مصرف آب جوش و نبات و یا چای نبات دار برای افراد کهنسالی که دچار کم حواسی شده اند مفید است و به تقویت حافظه کمک بسزایی می کند.

نبات برای کاهش درد

مصرف نبات موجب کاهش و تسکین معده درد و همچنین درد ناشی از انقباض ماهیچه ها می شود. نبات داغ برای کاهش درد کمر و تسکین درد پشت، بهبود پادرد و درد ناحیه شکم بسیار موثر است.

افزایش انرژی و نشاط با نبات

نبات نشاط آور و بسیار مقوی است و برای افزایش انرژی و نشاط خود باید چای با نبات مصرف کنید اما از گذشته تا امروز از نبات برای درمان دل درد استفاده می شود.

نبات مسکن دردهای قاعدگی

مصرف نبات داغ سبب بهتر شدن دل درد و کمر درد خانم ها در دوران قاعدگی می شود.

نبات برای جلوگیری از جاری شدن آن دهان

افرادی که هنگام خواب آب دهان شان جاری می شود بهتر است در آب جوش یا چای نبات را حل کنند و آن را بنوشند.

نبات و رفع بلغم

برای رفع بلغم پیشنهاد می شود که مرتب نبات، چای و نبات، قهوه و نبات، آب جوش و نبات و نبات داغ مصرف کنید. زیرا بلغم موجب نقرس، فلج شدن قسمتی از بدن، پیسی و رعشه می شود.

رفع ترشی بدن با نبات

برخی افراد در ساعات کاری خود دسترسی آسانی به مواد غذایی ندارند و مجبورند ساعت ها بدون صرف ماده غذایی کار کنند. توصیه به این افراد آن است که برای رفع بوی بدن دهان ، ترشی دهان یا مزه بد دهان از نبات به شکل نبات داغ، چای و نبات یا تکه های کوچک نبات استفاده کنند.

نبات برای درمان تکرر ادرار

افرادی که اصطلاحا به ضعف مثانه دچار شده اند و تکرر ادرار دارند بهتر است که تکه کوچکی از نبات را در دهان خود قرار دهند و آن را بمکند. این روش به همراه مصرف نوشیدنی های گرم و نبات داغ برای درمان تکرر ادرار مفید است.

نبات برای افزایش سوخت و ساز

نبات حاوی مقدار زیادی ساکارز است که خیلی سریع جذب بدن شده و موجب تقویت عضلات و افزایش سوخت و ساز چربی ها و مواد پروتئینی در بدن می شود.

نبات برای درمان مشکلات گوارشی

نباتی که از شکر تهیه شده است از دیرهضم شدن غذا جلوگیری می کند و ضد ترش کردن و ضد آروغ زدن است و کرم های کدو یا کرمک انتهای روده بزرگ را درمان یا دفع می کند.

کدخبر: 957348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟