نجات جوان 33 ساله بعد از سقوط از ارتفاع 30 متری + جزئیات

به گزارش رکنا، معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات یک جوان ٣٣ ساله که پس از سقوط در لبه یک پرتگاه در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان دچارحادثه شده بود خبرداد.

جمشید حسین‌خانی گفت: پس از اعلام سقوط فردی از ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی کرمان، بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در ادامه، با همکاری نیروهای جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرمان و عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه، عملیات انتقال و نجات مصدوم به‌صورت تخصصی آغاز شد.

حسینخانی، تصریح کرد: تیم تخصصی امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ارتفاع، در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که در لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسیدند و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی، با بیان اینکه شهروندان هنگام رفتن به کوه تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشند افزود: باید با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنند و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، از هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز شود.

کدخبر: 994235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟