دختر بچه 11 ساله  به دست مادرش به قتل رسید!/ قتلی که باورکردنی نیست!+جزئیات

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین ترکیان گفت: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر 11 ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان قرار گرفت.

ترکیانرئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود  قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر 11 ساله خود برداشت و گفت: در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم، و با مراجعه به پلیس، مفقودیش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر 11 ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی در پایان افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 992516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟