انحراف پراید در جاده نهاوند  کشته بر جا گذاشت

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ ارسلان سرمدی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: این سانحه ظهر امروز بر اثر انحراف به چپ پراید رخ داد.

وی اضافه کرد: در این سانحه جاده ای راننده هر ۲ دستگاه پراید که بین ۳۰ تا ۴۰ سال سن داشتند در دم جان باختند

تصادف

وی جانشین رییس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: جاده نهاوند - فیروزان به طول ۲۴ کیلومتر حادثه خیز ترین جاده استان همدان محسوب می شود.

سرهنگ سرمدی افزود: ۳۸ نفر سال گذشته در سوانح جاده ای این محور جان باختند همچنین ۵۹ نفر مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: پیمانکار شرکت زیر ساخت در حال تعریض این جاده است اما مکلف به نصب سرعتکاه، چراغ و روشنایی در این مسیر بوده که اقدامی نکرده است.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان خاطر نشان کرد: البته سال گذشته چهار سرعتکاه پلاستیکی نصب کرده بود که مردم به علت مخالفت با این کار، نسبت به کندن سرعتکاه اقدام کردند و امسال پیمانکار ملزم به نصب و ایجاد هشت سرعتگاه با آسفالت شده است.

تصادف

سرهنگ سرمدی از مردم خواست مجریان طرح را در ایمن سازی این محور یاری دهند چرا که در صورت وجود سرعتکاه و پایین آمدن میزان سرعت و شدت سانحه احتمال می رفت این ۲ نفر فوت نکنند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال گزارش این سانحه ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه فیروزان و طائفه نهاوند به محل اعزام شد.

محمدرضا شکوهی افزود: ۲ مصدوم این سانحه به مرکز درمانی علیمردایان نهاوند منتقل شدند.

 

کدخبر: 992513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟