آزار سیاه پسر 16 ساله در زمین فوتبال قلب تهران / من اعدام می خواهم + جزییات

به گزارش رکنا،  عصر 20 شهریور ماه پارسال پسر ۱۶ ساله به نام هانی همراه با پدرش به پلیس آگاهی رفت و شکایت سیاهی را مطرح کرد.

 وی به ماموران گفت: من در زمین فوتبالی در نزدیکی مصلی مشغول بازی بودم که 4 مرد جوان با موتور سراغم آمدند. آنها که به نظر می‌رسید افغان هستند به رویم چاقو کشیدند و با تهدید مرا سوار موتور کردند و به باغی در حاشیه تهران بردند و  بی‌رحمانه مرا آزار دادند. آنها تهدیدم کردند اگر در این باره به کسی حرفی بزنم خودم و خانواده‌ام را می‌کشند .من از ترسم سکوت کردم اما  وقتی به خانه برگشتم آشفته بودم و حال خوبی نداشتم که پدرم متوجه ماجرا شد و تصمیم گرفتیم شکایتمان را مطرح کنیم.

تایید آزار وحشیانه

وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت وی را تایید کردند.

 به این ترتیب ماموران به ردیابی ۴ متهم پرداختند و با نشان هایی که پسر نوجوان از موتور آنها داده بود 2 شیطان ردیابی و بازداشت شدند. اما ادعا کردند پسر نوجوان را نمی‌شناسند و او را آزار نداده‌اند.

انکار آزار پسرنوجوان

 در جلسه تحقیق که در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد پسر نوجوان که همراه پدرش به دادگاه آمده بود گفت :دو متهم حاضر در دادگاه همان کسانی هستند که بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار دادند. آنها تهدیدم کردند اگر به کسی حرفی بزنم بار دیگر سراغم می‌آیند و این بار مرا می‌کشند .

اما 2 متهم جرمشان را گردن نگرفتند و مدعی شدند 2 همدست فراری شان مرتکب جنایت سیاه شده‌اند و آنها بی‌گناه هستند  و حالا هم نشانی از آنها ندارند و نمیدانند به کجا فرار کرده اند.

با تکمیل تحقیقات قرار است پرونده سیاه دو متهم افغان در دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شود. این در حالی است که پسر ۱۶ ساله درخواست اعدام را مطرح کرده و گفته حاضر به گذشت نیست.

کدخبر: 992176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟