2 سارق حرفه ای در فکر فرار بودند که زمینگیر شدند / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "اردشیر نادری" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 117 جوادیه در محدوده خیابان " بخارایی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید با 2 نفر سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که نهایتا با اجرای طرح مهار خودرو متوقف شد و متهمان قصد متواری شدن را داشتند که با آمادگی ماموران پلیس، مهار و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو سارقان، تعداد چهار عدد باطری، دو عدد رینگ و لاستیک، دو عدد جک خودرو، یک عدد جعبه ابزار و یک عدد زنجیر چرخ کشف و ضبط شد.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: سارقان به کلانتری منتقل شدند و پس از تحقیقات فنی مشخص گردید که سارقان دارای سوابق متعدد سرقت می باشند و و اموال کشف شده را به تازگی سرقت کرده بودند.

سرهنگ نادری به شهروندان توصیه نمود: برای بالا بردن امنیت خودرو در صورت امکان آن را در پارکینگ پارک نموده و از دزدگیر و لوازم امنیتی استاندارد استفاده کنند.

کدخبر: 991424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟