زن جوان آبروی خانم سرشناس فضای مجازی را برد / انگیزه زن جوان کارهای تبلیغاتی بود + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ فرشید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: خانمی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای مجازی من را به عنوان کلاهبردار معرفی و با این کار باعث ریزش اعضا و بی اعتباری کسب و کار مجازی من شده است که رسیدگى به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت متهمه در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: متهم که خانمی31 ساله می‌باشد  در بازجویی اولیه مدعی شد بر سر اختلافی که برای تبلیغاتش با شاکیه داشته،  اقدام به نشر اکاذیب در گروه های فضای مجازی کردم و قصد بی اعتباری وی را داشتم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام جویی شخصی اعلام کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ "زینلی" هشدار داد: یکی از جرائم سایبری که می‌تواند آثار جبران ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد انتشار تصاویر خصوصی، نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی می‌باشد که معمولا با سهل انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می‌افتد، لذا می‌طلبد شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

کدخبر: 990724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟