امدادرسانی جمعیت هلال احمر قزوین به ۱۲۴۳ گرفتار در برف

به گزارش رکنا، ناصر صبوری غیاثوند روز سه شنبه اظهار کرد: براساس پیش بینی اداره هواشناسی استان قزوین و از پنجم تا هفتم اسفندماه سال جاری جمعیت هلال احمر قزوین با انجام ۱۶ ماموریت خود به مسافران و گرفتاران در برف امدادرسانی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه در حوادث جاده ای استان نیز که با ۱۱ مصدوم و سه فوتی همراه بود، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر قزوین همچنین طی مدت یاد شده عملیات امدادرسانی به ۲ خانم باردار از روستاهای چوزه و بوزندان به مراکز درمانی را نی با موفقیت به انجام رساند.

وی با اشاره به اینکه طی مدت بارش برف و کولاک در سطح راه های ارتباطی و گردنه های استان همچنین ۵۴۰ اسکان ضروری به مسافران و در راه ماندگان ارایه شد و افزود: در این رابطه ۵۱۵ قرص نان، ۱۹۰ تن ماهی، ۳۲۰ کنسرو لوبیا و ۲۵۰ بسته جیره غذایی طی ۲۴ ساعت گذشته نیز بین آنان توزیع شد.

صبوری غیاثوند با اشاره به همکاری متسمر این جمعیت با دستگاه های امدادی و خدماتی استان از جمله راهداری و پلیس راه، خاطرنشان کرد: ۱۰۱ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۲۸ تیم با ۱۸ دستگاه آمبولانس طی این مدت ضمن آماده باش ۱۰۰ درصدی، وظیفه خدمت رسانی به مسافران و در راه ماندگان را برعهده دارند.

 

کدخبر: 975612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟